Bioshock släpps i augusti

Robot
Inaktiv
Bioshock släpps i augusti

Skönt att få ett datum varje fall


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Inaktiv
Medlem
Skrivet av eDy:

Skönt att få ett datum varje fall

Du menar att det förra officiella datumet (juni) från 2K/irrational inte dög, eller vad?

Antar det är en rätt bra nyhet ändå, bra att dom finslipar det, vore synd att få en halvdan upplevelse pg.a buggar eller liknande.


signatur
Medlem

Aow. :/. Såg fram emot en tidigare release än så, men om det är vad som behövs så är det väl hellre ett bra spel senare release än tidig release och intelikabra spel. \o/

Medlem

Själv hade jag ingen koll på releasedatumet med antog av någon anledning att det var snart, augusti är inte snart. :/


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Hehe, dagen efter min födelsedag

Blir intressant att se hur spelet är, synd att det kommer lite senare än trott bara. Hade hoppats på något bra spel innan sommarn började.

Medlem

Gött... längtar redan


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Fint, längtar


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

ja, samma här!

Medlem

Bättre sent än aldrig (eller för tidigt för den delen).

Medlem

Äntligen ett datum hoppas nu bara det inte blir ytterligare försenat.

Inaktiv
Skrivet av MKultra:
Skrivet av eDy:

Skönt att få ett datum varje fall

Du menar att det förra officiella datumet (juni) från 2K/irrational inte dög, eller vad?

Antar det är en rätt bra nyhet ändå, bra att dom finslipar det, vore synd att få en halvdan upplevelse pg.a buggar eller liknande.

Har inte hört något annat datum innan och jag trodde det skulle dröja längre... så ja skönt att få ett datum.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Fan va coolt, vill ha nu!


signatur

---
Boo!

Medlem

Långt kvar till augusti ju Aja, sommare ska man ju endå sola o bada på så

Medlem

det var faktiskt tidigare än vad jag trodde!

Medlem

Heh, för ett halvår sedan så verkade det som om det skulle släppas i början av detta år. Sedan så blev det sagt att det var Juni som gällde. Och nu Augusti.

Nåväl, ser fortfarande fram emot detta spel väldigt mycket B)

Medlem
Skrivet av Dvorak:

Hade hoppats på något bra spel innan sommarn började.

Finns många andra bra spel innan Bioshock/sommaren, bra att allt inte kommer samtidigt. Bra att dom försöker göra spelet bra från start istället för att förlita sig på updates.

Om jag inte misstar mig kommer ju The darkness, Mass effect och Guitar hero2 innan sommaren så nog finns det andra spel att leka med. (finns fler men de va de första jag kom o tänka på).

Vem har inte en playstation2? alla har väl det vid det här laget o då är ju Okami, final fantasy12 och God of war2 solklara inköp.

Medlem

Tänkte bara hälsa att det är den 24:e i europa


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Vem har inte en playstation2? alla har väl det vid det här laget o då är ju Okami, final fantasy12 och God of war2 solklara inköp.

Var inte så säker på det. ;P
Enda skälet till att jag skulle köpa en PS2 är för guitar hero och jag skippar nog att köpa en konsol bara för ett spel. Eller två om man nu ska vara petig.

Medlem

Då ska jag ha kirrat en ny dator..god tajming

1
Skriv svar