Warhammer 40K blir onlinemassivt

Medlem

Magben dock är ett sådant levlande inte särskilt "canon" om man säger så. Visst för Orcer funkar det, kanske för vissa Chaos chapters med men Imperial guard är och blir inte space marines. 2 helt olika saker och skulle vara rätt skumt. Sen med ditt resonemang skulle alla lunka runt som Terminators efter ett tag, nej tack.

Men dock är det ju lite tidigt att spekulera för mycket då ingen ens vet vilken typ av MMO det blir, men skulle det bli som planetside så får dem se till att man bara kan ha en viss mängd av t.ex. terminators osv i varje zon samtidigt, både för balans och för att det ska vara Warhammer.

Men men bäst att vara försiktigt optimistisk och hoppas på det bästa, men väldigt många kommer bli väldigt besvikna, kan jag nästan lova.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv
Skrivet av Wardancer:

med ditt resonemang skulle alla lunka runt som Terminators efter ett tag

Är det inte så det blir i endgame i alla MMORPG att alla blir über när alla nått maxleveln? Är genrens problem

Min poäng är att du får probem att sälja spelet om man inte låter spelarna nå nivåer där man spela "figurer" som är för kraftfulla och ändå typiska för 40K (och gjort det till den succé det är). Risken blir nog att många HC-fans blir besvikna, så är det alltid.

Håller tummarna för att spelet skall bli bra. Vi får kanske se något helt nytt i MMORPG-genren

Medlem

hoppas det blir nått typ fpsrpg

Medlem

Jag hoppas man typ startar som vilken ras some helst, och om man är med imperiumet så kan man välja typ Imperial guard, Skittari eller nån av dom där sister of battle aka präst stuff=)

12
Skriv svar