White Gold: War in Paradise-trailer

Robot
Medlem
White Gold: War in Paradise-trailer

white gold...låter lite porrigt.. men spelet ser jävligt skoj ut - hoppas det blir bättre känsla än Boiling Point. (ser ju bra ut)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Såg ut som Far Cry II! ..var det en Volvo Pv?

Hmm "shark surfing/riding" var väl lite att ta i?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Såg ut som Boiling Point II och den gameplay man fick se så såg det väldigt stelt ut. Kommer inte att blir något vidare spel i mina ögon...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Haha, ser ut som ett rätt kul spel, skön atttityd att inte vara så überseriös hela tiden Började garva när jag såg att han red på hajjen, haha, what the fuck. Får bli ett försök iaf

Medlem
Skrivet av redmac:

Såg ut som Boiling Point II och den gameplay man fick se så såg det väldigt stelt ut. Kommer inte att blir något vidare spel i mina ögon...

Håller med, är det ens i närheten på Boiling Point så bör man hålla sig undan. BP krävde extremt mycket av datorn och hade kass gameplay... ogillade det starkt.

Medlem

White Gold är BP2 kan man säga.. är det "andlig uppföljare" det heter? Samma företag som gör det iaf, vissa ljud är samma som BP och även vapen

Medlem

Helikopter kulsprutan hade exakt samma ljud som gunturret på Jeepen i Far Cry la jag märke till iaf.. Nästan identisk musik som i Just Cause (vilket SÖÖG btw).. Tyckte gameplay såg relativt stelt ut så man får väl vänta o se.. Palmbladen fladdrade omkring av explosionen i slutet på samma sätt som i Crysis vilket såg ballt ut =P


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Vad är det för grafik motor? Just cause motorn? eller boiling point motorn?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av chopstiks:

Haha, ser ut som ett rätt kul spel, skön atttityd att inte vara så überseriös hela tiden Började garva när jag såg att han red på hajjen, haha, what the fuck. Får bli ett försök iaf

Haj? Var det inte en delfin? (får kolla den igen)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Om det skulle va BP motorn så är den iaf jäddra mycket förbättrad Men de kanske går.. tex om man kollar på Arma

Inaktiv

Kommer nog kolla in det, för jag gillade BP iaf (i varje fall efter de olika patcharna)

1
Skriv svar