Battlefield: Bad Company-trailer

Robot
Medlem
Battlefield: Bad Company-trailer

"Do we look like brothers to you?"

Haha, riktigt grym.

Inaktiv

"We can blow up anything ?! pretty much.."

Detta måste ja bara ha! en riktig campaign!

Medlem

hehe rikigt kul trailer


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

haha ..såg riktigt fett ut, killzone II varning.. ?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Jävligt nice !!!

Medlem

"Battlefield: Bad Company till Playstation 3 och Xbox 360. "

Happ, blir inget för mig då.
Synd, det såg faktiskt roligt ut.

Flakmonkey
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

haha ..såg riktigt fett ut, killzone II varning.. ?

Får väl se när Killzone II visas upp, ryktas ju om GDC nästa vecka Men visst får man känslan av att den här förrenderade trailern som visades upp på E3 av KZII inte är så omöjlig att nå ändå?

Apropå den här trailern så är det faktiskt det första BF-spelet jag ser fram emot att få spela tack vare kampanjen... multiplayer är dock inget som riktigt lockar... för lite scifi för mig

Inaktiv

Kommer förmodligen till pc också.

Medlem

såg den för 30min på youtube verkar vara riktigt kul!
synd att alla spel man vill ha är inte äns i närheten av att släppas...

Medlem

DICE har inget annat än slukats av pengasuktande äckelmaskinen vid namn Electronic Arts. Först pumpar de ut uppföljare och expansioner till PC, sen när de gör något BRA och äääääääntligen inkluderar en riktig singleplayer-kampanj med story, så blir det konsolexklusivt!

Smart drag


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

ja det tycker jag ...
xbox360 pwns!

Skrivet av Nosnos:
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

haha ..såg riktigt fett ut, killzone II varning.. ?

Får väl se när Killzone II visas upp, ryktas ju om GDC nästa vecka Men visst får man känslan av att den här förrenderade trailern som visades upp på E3 av KZII inte är så omöjlig att nå ändå?

Spännande!, dom här "bröderna" var ju i absolut samma klass som Killzone II snubbarna, och om man kollar på tanken och choppern i trailern så gick dom inte av för hackor dom heller.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Oj!

Kom det inte någon nyhet för länge sedan om att detta utvecklades till PC också?

Medlem
Skrivet av skribb:

DICE har inget annat än slukats av pengasuktande äckelmaskinen vid namn Electronic Arts. Först pumpar de ut uppföljare och expansioner till PC, sen när de gör något BRA och äääääääntligen inkluderar en riktig singleplayer-kampanj med story, så blir det konsolexklusivt!

Smart drag

Tja vi han iaf 10 inlägg innan "ONDSKEFULLA EA DICE !!!ONEONEONE OHNOES!"


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Håller helt med skribb!
Men DICE va inte särskilt trevliga innan EA köpte upp dom heller..

Medlem

Vad roliga dessa forum skulle bli om alla började posta en massa gnäll om de spel de inte gillar eller inte kommer köpa!

Jag provade till exempel WoW i 10 dagar utan att tycka att det var speciellt bra. Kanske jag borde börja gnälla om det spelet i varenda nyhet som postas om det?

Medlem

Ha. Haha. Skitkul ju

Medlem

Gnäll?
Forum är ju till för att diskutera och säga vad jag tycker eller ska jag bara hålla käften om jag inte har någon jättepositiv kommentar eller en recension med betyg 10/10?

Medlem

alltså varför kommer de coola spelen inte till peeeceeeeeeeee

Medlem

hmm verkar lovande, ska bli kul o se ett bf spel me lite känsla i förutom andrenalin och irration och ilska och ibland spontan glädje
Hmm hoppas dem vågar ta ut svängarna nu, vaa ska det bara släppas till konsol?! Har för mig att dem snackade pc förut... eller har ja mixat ihop detta me nåt annat bf spel?

Inaktiv

Jag skulle också göra spel främst till konsoler om jag var en spelutvecklare. Mer än varannan spelare köper spelen, trots att det är ett singleplayer spel


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Jag kanske bara är grinig idag för att Telia har totalt fuckat upp mina abonnemang och gett mig en faktura på flera tusen som jag inte borde ha..

Medlem

Först tänkte jag "Men snälla så jäkla töntigt med über amerikanks trailer röst!" Jag hade fel

Kul med lite humor, undrar just om spelet kommer vara så också?

Medlem
Skrivet av njal:

Gnäll?
Forum är ju till för att diskutera och säga vad jag tycker eller ska jag bara hålla käften om jag inte har någon jättepositiv kommentar eller en recension med betyg 10/10?

Oftast handlar ju inte ens kommentarerna om nyheten.

Väldigt ofta så tar folk sida för något spel och måste av någon anledning gnälla på spel som kan tänkas vara konkurrenter. Senaste fallet verkar vara Supreme Commander och Command Conquer 3.

I vissa fall kan det bli rent löjligt som i fallet med HL2 och Doom 3 när en hel del personer gnällde om vilket spel som var bäst ett år före något av dem kom ut!

Det verkar vara samma sak med BF-spelen då ganska många reflexmässigt börjar gnälla oavsett vad nyheten handlar om.

Medlem

Jag säger inte att KillZone II är bättre eller nåt annat spel är bättre men gör mänskligheten en tjänst och bojkotta EA

Inaktiv

Hehe, väldigt bra trailer. Får se om spelet håller samma nivå.

Medlem

Grymt bra trailer!

Men come on, all denna exklusivitet till konsolerna tvingar ju mig att faktiskt köpa en. Grrr...Fast det kanske blir halva priset om jag övertalar min flickvän att vilja ha en också.

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

haha ..såg riktigt fett ut, killzone II varning.. ?

Får väl se när Killzone II visas upp, ryktas ju om GDC nästa vecka Men visst får man känslan av att den här förrenderade trailern som visades upp på E3 av KZII inte är så omöjlig att nå ändå?

Apropå den här trailern så är det faktiskt det första BF-spelet jag ser fram emot att få spela tack vare kampanjen... multiplayer är dock inget som riktigt lockar... för lite scifi för mig

ganska kul att folk fortfarande hypar en CGI trailer, dock måste jag hålla med dig om att trailern är inte lika imponerande längre som den var då och målat att nå den inte är helt omöjligt för ps3an och 360. Men kul att se en mer komiskt trailer för spelet :heart: kanske är något att hålla ögonen på i framtiden.

Medlem

Det här skulle ÄGA om det fanns till PC och stödde co-op.
Annars suger det.

123
Skriv svar