Newman!

Hade lite tid med Monolith, som ligger bakom Project Origin, idag.

Tyvarr var det inte en alldeles egen tid, utan jag delade den med nagon form av man som delade en fantastisk likhet med Seinfeld-Newman, bade till utseende, satt att prata och satt att lolla.

Givetvis var han precis lika storig.

Han satt jamte mig och skrockade och skrattade hela tiden. Han stallde giftiga fragor som "when's the relesasedate?", "This graphics looks awesome!!!" och "when's was the releasedate again?" - och varst av allt: nar jag sager att han skrockade och skrattade hela tiden sa menar jag faktiskt att han skrattade och skrockade HELA TIDEN - till exempel nar undertecknad skulle stalla sin smarta fragor.

Sa jag vet att det enda som hamnade pa diktafonen under den dar sessionen ar en massa skrattande och skrockande.

Newman! tankte jag och gick darifran.

#blogg

Medlem
Newman!

Haha! Han påminner om ungefär alla andra speljournalister än de bra. Hoppas du får träffa de där som ställer giftiga frågor om polygonantal också!


signatur

Vincere vel mori.

Medlem

Jag tror att vi alla har suttit i ett rum med en sådan människa. Min Newman satt och tittade på LittleBigPlanet med mig på Leipzig förra året, och medan jag försökte ställa relevanta frågor flåsade han i mitt öra och öste superlativer över den stackars jetlaggade utvecklaren.

1
Skriv svar