Nya Shadowrun-bilder

Robot
Medlem
Nya Shadowrun-bilder

Jag kan tänka mig att köpa en 360 för shadowrun.
Men inte Vista, vill inte byta ut XP pågrund av ett spel och "snart" kommer nästa version av Windows, eller Vista sp1...

Medlem

...och shadowrun är baserat på....?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Shadowrun är baserat på rollspelet Shadowrun.

Världen shadowrun kan väl kortfattat beskrivas som "fantasy" i en snar framtid. Riktigt roligt rollspel faktiskt, föredrar det över vanlig fantasy.

Medlem

Shadowrun är ett riktigt bra rollspel, synd att inte det här spelet har så mycket att göra med det utan verkar mest ha köpt namnet och sen tittat på bilder medans dom käkade svampar på spelkoncept mötet ^^

Medlem
Skrivet av Rullstol:

Shadowrun är baserat på rollspelet Shadowrun.

Världen shadowrun kan väl kortfattat beskrivas som "fantasy" i en snar framtid. Riktigt roligt rollspel faktiskt, föredrar det över vanlig fantasy.

Skrivet av reconsweden:

Shadowrun är ett riktigt bra rollspel, synd att inte det här spelet har så mycket att göra med det utan verkar mest ha köpt namnet och sen tittat på bilder medans dom käkade svampar på spelkoncept mötet ^^

Jag håller med Shadowrun var ett av de spelen som jag lade ner mycket timmar på när det kom till Snes.
Svensk översättning var det också på spelet! (någurlunda halvkass sådan), men ändå. Och i slutsekvenserna så sa slutbossen att han skulle komma tillbaks i Shadowrun 2:P

Medlem
Skrivet av Alucard:
Skrivet av Rullstol:

Shadowrun är baserat på rollspelet Shadowrun.

Världen shadowrun kan väl kortfattat beskrivas som "fantasy" i en snar framtid. Riktigt roligt rollspel faktiskt, föredrar det över vanlig fantasy.

Skrivet av reconsweden:

Shadowrun är ett riktigt bra rollspel, synd att inte det här spelet har så mycket att göra med det utan verkar mest ha köpt namnet och sen tittat på bilder medans dom käkade svampar på spelkoncept mötet ^^

Jag håller med Shadowrun var ett av de spelen som jag lade ner mycket timmar på när det kom till Snes.
Svensk översättning var det också på spelet! (någurlunda halvkass sådan), men ändå. Och i slutsekvenserna så sa slutbossen att han skulle komma tillbaks i Shadowrun 2:P

Shadowrun till SNES var något av det bästa jag spelat, är än idag en favorit och klassiker.

Inaktiv

Typ som att göra Fallout 1/2 till linjära FPS med semikassgrafik.
heh, Genious.
Ifall de åt någon svamp på mötet öht, måste det varit mögel.

Medlem
Skrivet av kljzdbjklv:

Typ som att göra Fallout 1/2 till linjära FPS med semikassgrafik.
heh, Genious.
Ifall de åt någon svamp på mötet öht, måste det varit mögel.

Kanske de fick den "briljanta iden" att tänka att.
"-För fan Mario blir ju Super Mario om han äter flugsvamp, då måste ju vi bli Superbra på att göra ett Shadowrun 2. Okej nu innan mötet börjar så måste vi äta varsin flugsvamp och så kör vi på det som vi kommer fram till.":D

1
Skriv svar