Va? Vaddå?

Medlem
Va? Vaddå?

Hå hå ja ja, och jag som hade tänkt att liveblogga från de tre stora aktörernas presskonferenser - Home Alone-style! Men det blev det inget av.

Jag kan inte riktigt förklara vad som hände i måndags (eller, jo, jag började skratta så mycket när Peter Molynöööö gick upp på scenen och började prata att jag fick ont i magen och var tvungen att gå och lägga mig en stund)... ah. Igår svimmade jag helt sonika under Nintendos presskonferens (av lika delar tristess som Animal Crossing-utannonsering) och vaknade inte till liv förrän den där skallige snubben från Grekland demade sig själv i nån trailer för Sonys feta konsol. Då fick jag höra att jag just missat den bästa "vi säljer mest"-presentationen som någonsin gjorts på E3 och blev lite lack. Siffror är ju helball!

Jag ber om ursäkt. Jag kan liveblogga lite idag om det gör någon lycklig.

Så här:

09:20 - Jonas Högberg vaknar och scannar av nätet! Breaking News! Ny IP från Ubisoft om sprickor i asfalten!

09: 58 - Jonas Högberg kollar speltrailers! Lovar att återkomma när ännu häftigare grejer händer!

(Kommer han att lyckas avsluta sin Buzz-recension utan att använda ord ur sin välfriserade pilsnerfilms-vokabulär? Kommer han att ta sig igenom Too Human-demot utan att få tuppjuck på hela cyberpunk-prylen? Kommer han att ta sig till optikern utan bestående men från dvärgarna i skogen?)

Den som lever får se.

EDIT:

12:29 - Han gjorde det!

#blogg

Medlem
Va? Vaddå?

Du verkar ha fått med det hetaste från E3. Ingens konferens var direkt fantastisk.


signatur

Vincere vel mori.

1
Skriv svar