Electronic Arts byter vd

Robot
Medlem
Electronic Arts byter vd

kunde de inte bara gå i konkurs ist så hade alla blivit glada

Medlem

Ack ja, 50% av spelmarknaden hade väl strykit med då så det hade ju varit satans bra.

Inaktiv

VD? viral disease?
går dom från herpes till hepatit c?


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av MacCoy:

VD? viral disease?
går dom från herpes till hepatit c?

LMAO! Bäst idag! haha:heart:


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av raslon:

Ack ja, 50% av spelmarknaden hade väl strykit med då så det hade ju varit satans bra.

mm, den onda halvan..

Inaktiv

Och lämnat plats för någonting nytt.

Medlem

Hoppas man får se en förändring nu då


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Inaktiv
Skrivet av Katana:

kunde de inte bara gå i konkurs ist så hade alla blivit glada

Men dom som gillar deras spel? Det är trots allt en hel del som gillar deras spel.

Medlem
Skrivet av Therradon:
Skrivet av Katana:

kunde de inte bara gå i konkurs ist så hade alla blivit glada

Men dom som gillar deras spel? Det är trots allt en hel del som gillar deras spel.

Ja, annars så skulle dom inte vara störst på marknaden Själv så gillar jag EA, dom levererar roliga spel och erbjuder många expansioner till sina spel, ni får tycka vad ni vill om expansioner men jag anser att de bara är bra, och de spelar ingen roll om det bara släpps en expansion eller 28st, ju fler det är desto mer bevisar de bara att både konsumenten och tillverkaren är glada

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Therradon:
Skrivet av Katana:

kunde de inte bara gå i konkurs ist så hade alla blivit glada

Men dom som gillar deras spel? Det är trots allt en hel del som gillar deras spel.

Ja, annars så skulle dom inte vara störst på marknaden Själv så gillar jag EA, dom levererar roliga spel och erbjuder många expansioner till sina spel, ni får tycka vad ni vill om expansioner men jag anser att de bara är bra, och de spelar ingen roll om det bara släpps en expansion eller 28st, ju fler det är desto mer bevisar de bara att både konsumenten och tillverkaren är glada

Alla kan ju inte vara smarta som jag!?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Man kan alltid hoppas på att de tänker om när det gäller ett par saker. Kånken skulle jag inte önska dem, men det vore bra med en svacka så att de får en tankeställare.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar