Tisdagsgnäll

Redaktör
Tisdagsgnäll

På förra årets E3 gick mycket åt skogen för våra kära skribenter. Uselt hotell, skitiga rum, sporadisk uppkoppling och så vidare. Vi lärde oss läxan och ägnade våren åt intensiv planering - allt skulle klaffa!

Så blev inte fallet. Ungefär allt som kan jävlas har gjort det. Läs tidigare blogginlägg för utförlig redogörelse, addera sedan sista minuten-besked om att evenemang jag skulle besöka äger rum ett par kilometer från mässan, att de krockar med andra åtaganden, taxibilar som tar 25 minuter på sig att komma. Och det här jävla nätet som aldrig fungerar. Har surfat i dålig modemfart under tisdageftermiddagen i presscentret (på hotellet har den inte funkat alls det senaste dygnet), nu (tisdag kväll klockan 17 lokal tid) kommer jag inte åt nätet alls.

Jag jobbar för en nyhetssida på nätet. Att bli av med uppkopplingen är ungefär som en racingtävling där arrangörerna glömt att köpa bränsle. E3 har funnits i drygt tio år, borde inte arrangörerna känna till besökarnas mest elementära behov?

I måndags avrundade jag med förhoppningen att tisdagen skulle bli bättre än måndagen. Får väl trösta mig med att den i alla fall inte blev sämre. Håller tummarna för morgondagen. Under tiden har jag i alla fall lyckats få upp lite nya foton, kolla in dem via länken nedan.

Bildnytt från E3

#blogg


signatur
Inaktiv
Tisdagsgnäll

Du får ursäktas att jag säger detta men HEMSKT vad du gnäller. Gilla läget istället och bete dig som ett proffs.

JMA
Medlem
Skrivet av Xonic:

Du får ursäktas att jag säger detta men HEMSKT vad du gnäller. Gilla läget istället och bete dig som ett proffs.

Ska han skicka nyheterna med brev då eller vad menar du?


signatur

Laktostolerant

1
Skriv svar