Nya filmer från The Darkness

Robot
Medlem
Nya filmer från The Darkness

Ge mig


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

zomg, det ser så fräckt ut!

Speciellt animationen mellan de två demonhuvudena när den ena smaskade på ett hjärta..

Medlem

Damn that looks good!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

mums mums


signatur

---
Boo!

Medlem

jeesus tittyfucking christ.

verker jäkligt sjysst

Medlem

imponerande. miljöer, ljussättning och mood är riktigt stabilt genomfört.

Medlem

off screen filmer suger


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

off screen filmer suger

Håller med!


signatur

---
Boo!

Medlem

Verkar bli ett lovande spel det här. Och bäst av allt, det är svenskt


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

ser väldigt grymt ut även fast det var off screen bilder

Skägg.
10 Chambers

Hm, jag börjar bli allvarligt orolig. De två senaste actionspelen jag dregglat över är båda exklusiva till Xbox... #Gears of War och detta.


signatur
Medlem

Verkar brutalt. Sånt gillar vi!

Inaktiv

Ser stabilt och snyggt ut. Kanske lite 'fyrkantigt' spelkänsla men det åtestår väl att se. Tycker skuggorna och effekterna är snygga. Finns ett par nya spel där det inte alls är lika lyckat gjort. Antar att vi får hoppas på det bättre.

Grymt det där med videos på tv:n...

Medlem
Skrivet av spiken:

Hm, jag börjar bli allvarligt orolig. De två senaste actionspelen jag dregglat över är båda exklusiva till Xbox... #Gears of War och detta.

Det här e väl till PS3?

Han snackar ju om blu-ray skivan i slutet och hur dom proppat in en massa filmer av olika slag?

Vilket för övrigt verkade rätt kul att bara stå och kolla in i en tv för att kolla in hela avsnitt av nån tecknad serie eller musikvideo och allt vad det var han snackade om..

edit: Både till PS3 och 360 enligt fz..

Inaktiv

Mest att man kan trycka in lite mer extra grejor om man har en blu-ray.

Inaktiv

haha jaa blueray verkar ju vettigt att köpa pga av att man kan se filmer i ett spel

Inaktiv

nix... men när det ändå finns som default.

Medlem

Bokat mitt ex ifrån webbhallen

Medlem

PS3 och Blu-Ray FTW!!:up: Kommer absolut att köpa de till PS3an, ser ju ingen anledning att inte göra de

Medlem

Värker helt underbart!
Enda minuset som jag kan komma på är att det ser lite väl lätt ut, men Starbreeze kommer nog göra så att det inte blir så hoppas jag..


signatur

If Shit Happens, Is It Really Shit?

Inaktiv
Skrivet av LillePutt:

Värker helt underbart!
Enda minuset som jag kan komma på är att det ser lite väl lätt ut, men Starbreeze kommer nog göra så att det inte blir så hoppas jag..

Det är nog på tidiga banor i spelet eller så är det lätt för att speltestaren ska hinna visa alla coola fetures för pressen :b jobbigt om han skulle dö hela tiden ^^ DÅ kanske man hör nån ropa "noob" i bakgrunden x)

Medlem

Hoppla! Ser ju lagom mörkt ut :evil:

Medlem
Skrivet av AgamemnoN:
Skrivet av spiken:

Hm, jag börjar bli allvarligt orolig. De två senaste actionspelen jag dregglat över är båda exklusiva till Xbox... #Gears of War och detta.

Det här e väl till PS3?

Han snackar ju om blu-ray skivan i slutet och hur dom proppat in en massa filmer av olika slag?

Vilket för övrigt verkade rätt kul att bara stå och kolla in i en tv för att kolla in hela avsnitt av nån tecknad serie eller musikvideo och allt vad det var han snackade om..

edit: Både till PS3 och 360 enligt fz..

mener du versionen på filmerna så äre 360 versionerna. men de är både till ps3 och 360 generellt.

detta spel verkar riktigt roligt faktiskt dock så blir jag besviken på AI:n som är helt jävla värdelös ser ingen skillnad på dessa filmer och de som var på e3 förra året. måste fixas. de står ju bara still för guds skull!

Inaktiv

AI,n i riddick var ju rätt bra så skulle vara väldigt underligt om dom misslyckas med den biten i darkness

Medlem

börjar komma en del roliga 360 exklusiva spel nu. kliar i fingrarna.

Medlem
Skrivet av MackZ:

börjar komma en del roliga 360 exklusiva spel nu. kliar i fingrarna.

Detta är ju dock som sagt inte 360 exklusivt.

Medlem

Ännu ett fal för våldsinspektionen att ta ann och tyska myndigheten bannar säkert igen...

Men jag längtar och dreglar...


signatur

Nämen!

Medlem

/care om det är svensk eller inte ...
ser nice ut, men hjärndött á max payne?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

/care om det är svensk eller inte ...
ser nice ut, men hjärndött á max payne?

Max Payne var grymt.

Detta blir nog ett bra spel... hoppas det kommer till PC om 6 månader efter releasen.

12
Skriv svar