Jade Empire: Special Edition (förhandstitt)

Robot
Jade Empire: Special Edition (förhandstitt)

Har du alltid drömt om att kunna förvandla dig till en gigantisk padda och förgifta dina motståndare med ett klös? I Jade Empire: Special Edition får du genomgå en förtrollad resa genom en fenomenal demonvärld.


Medlem
Förspel - Jade Empire: Special Edition

härligt!


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Inaktiv

Låter lofvande!


signatur

War never changes.

Medlem

Kan knappt vänta


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

låter ju lovande!


signatur

Bob Saget is Satan!

Medlem

Så kul juh. :D. Precis kört igenom det till boxen, är det mycket nytt till PC versionen eller bara uppiffad grafik och nya stiler när man slåss? Håller med om det där med kameran också, sjukt jobbigt när man hoppar runt för att akta sig mycket och kameran inte hänger med. ><

Inaktiv

Ja den är fantastisk :).
Mykee >>Det som är skillnaden förutom att PCversionen har bättre grafik och kortare laddningstider är två extra combat styles som är väldigt trevliga mot elaka fulingar.


signatur

This will not be quick, you will not enjoy this, and I am not your Queen!

Inaktiv

Ett sannerligen fantastiskt spel, och ett jag kommer ha i min spelsamling länge, och spela när jag är en gammal gubbe.

Inaktiv

jade empire : out of date edition


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av morsan:

Ja den är fantastisk :).
Mykee >>Det som är skillnaden förutom att PCversionen har bättre grafik och kortare laddningstider är två extra combat styles som är väldigt trevliga mot elaka fulingar.

Åhåå, okay. :). Är det typ överfeta combat styles som man får senare i spelet eller är det ett par nya som man kan välja när man skapar karaktären?

Medlem

Striderna i KOTOR var bland de roligaste någosin iom att man kunde pausa och ge kommadon, blev ju lite taktik i det hela. Detta verkar dock vara "button-mashing" i vanlig konsol-anda, väldigt synd.


signatur
Inaktiv
Skrivet av MKultra:

Striderna i KOTOR var bland de roligaste någosin iom att man kunde pausa och ge kommadon, blev ju lite taktik i det hela. Detta verkar dock vara "button-mashing" i vanlig konsol-anda, väldigt synd.

Kan bara hålla med, spelade XBox versionen och där borde det stanna. Ett konsol spel helt klart och borde förbli ett sådant. Precis samma som Fable, fungerar på PC men passar bättre på konsol. För övrigt är Jade Empire ett kanon bra spel.

ps. uppdaterad grafik? meh, kan inte säga att bilderna imponerar så mycket eller skiljer sig från orginalet. visst ser det bättre ut, men...

Inaktiv

Spelet ser inget vidare ut jämfört med dagens spel iaf. Men visst, vissa verkar ju gilla serien och då tappar dom nog hakan när dom får se det här

Inaktiv

nej kanske inte Arwei men i jämföresle med xboxversionen som kom för två år sedan så )


signatur

This will not be quick, you will not enjoy this, and I am not your Queen!

Inaktiv

Grafiken är inte vad som gör det här spelet så bra.

Medlem

Gillar storyn i spelet, bioware lyckas alltid fint med det. ^^.

Medlem

Hoppas spelet känns levande så det inte blir den gamla fpsklassikern gå in i ett rum skjut 3 pers, gå in i nästa rum osv.
Jag vill se lite folk på gatorna som flyr när man kommer gående. Att kunna gå in i folks lägenheter och skrämma dom etc hade vart omåttligt ball. Synd att spel aldrig blir riktigt som man hoppats.
Man skulle bli Speldesigner istället för systemvetare

Medlem

förspel gör ju det hela roligare

Inaktiv

Det här spelet låter väldigt intressant. Och det var release idag! Jag undrar om det landar i butik här i Sverige nån dag i veckan....

Bioware...det väcker många gamla goa' minnen....

Medlem
Skrivet av b0bl00i:

Hoppas spelet känns levande så det inte blir den gamla fpsklassikern gå in i ett rum skjut 3 pers, gå in i nästa rum osv.
Jag vill se lite folk på gatorna som flyr när man kommer gående. Att kunna gå in i folks lägenheter och skrämma dom etc hade vart omåttligt ball. Synd att spel aldrig blir riktigt som man hoppats.
Man skulle bli Speldesigner istället för systemvetare

Umm.. i ett rollspel? eller du menar bara själva friheten?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av MacCoy:

jade empire : out of date edition

word! hahaha
well well i liek!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Hmm, undrar om man ska skaffa Xbox versionen till min 360 Verkar kewl.


signatur

Videomupp

Ei
Medlem

Garanterat ett av de bästa spelen till x-box.
Jag satt och spelade i sträck.

Grymt bra spel.

Medlem

jaaaaaaaaaaaa, det klart bästa spelet till xbox finns nu på pc! visst, det kanske är nästan exakt samma spel, men varje ursäkt att spela igenom jade en gång till är en bra ursäkt


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Måste... Ha... Jade Empire... *dregglar* Asch, nu vart tangenterna blöta! :evil:


signatur

I would rather be infamous than not famous at all!

Inaktiv

Det här spelet är otroligt kul! 10/5 och borde spelas av ALLA!

Medlem

Köpte det precis, ska installera nu x)

1
Skriv svar