MySims exklusivt till Nintendo

Robot
Medlem
MySims exklusivt till Nintendo

MySims utvecklaS exklusivt till Nintendo

Medlem

kan knappt bärga mig!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

URK
Medlem

hur många onödiga sims spel finns det det är väl 9 st till vanliga sims. sen har vi sims 2 som finns väl 8 st till suck. sen finns det andra spel enheter än till pc.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Bazil:

Jävla EA!

Detta är iaf en helt ny variant av Sims och inte bara en billig expansion med 5 nya grejor i.

Medlem
Skrivet av Bazil:

Jävla EA!

ja dumma elaka evil EA som tvingar dig o köpa Sims! likSOM!!!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

söööööta dom är...

nästan värt att skaffa en wii bara för detta...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

håller med, detta känns mer roligt än Sims och Sims 2, det känns mer som att spel med inte lika bra grafik sattsar på speluppläget medans grafik monster bara säljer på grafiken, bara en tanke...

men som sagt, detta ser roligare ut än dom anndra sims spelen

Medlem

Dom här nyheterna och trailern hade ni ju för några månader sen... Den här va dessutom på franska...

Medlem

Men jösses - så sött att jag fick ont i tänderna! Jisses!

Önskade framemot slutet på trailern att det skulle hoppa in en jättestor stridsrobot och spränga sönder dom allihop....!!! Gah!....!

Nåja...


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Inaktiv

Jag vidbehåller mitt tidigare uttalande.

Medlem
Skrivet av Bazil:

Jag vidbehåller mitt tidigare uttalande.

Gör så, ingen hindrar dig. Däremot kan man ju undra varför du vill dra uppmärksamhet till ett inlägg som inte innehåller det minsta spår av intelligens.

---
För övrigt tycker jag att spelet verkar kul, även om Sims känns lite uttjatat nu. Men lyckas man få tjejen att spela något annat än Super Monkey Ball och Wii Sports så är jag bara glad.

Inaktiv
Skrivet av raslon:
Skrivet av Bazil:

Jag vidbehåller mitt tidigare uttalande.

Gör så, ingen hindrar dig. Däremot kan man ju undra varför du vill dra uppmärksamhet till ett inlägg som inte innehåller det minsta spår av intelligens.

Jag vet inte, kan ha något att göra med självironi eller att ha ett sinne för humor, inte för att jag skulle på något sätt antyda att du saknar ett sinne för humor, du har säkert många bra norrman-skämt.

Ps. Och ja, Wii-sports ftw.

1
Skriv svar