Diddy Kong Racing DS släpps i april

Robot
Inaktiv
Diddy Kong Racing DS släpps i april

ännu fler innovativa spel till nintendo leksaker! weeeee

oj nej vänta, Diddy kommer ju från Donkey Kong serien..och Racing, tja det har ju mjölkats i flera år från nintendo...nvr mind

Inaktiv

Detta gör mig så lycklig! Diddy Kong Racing till Nintendo 64 är antagligen ett av de spelen jag har haft mest roligt med i mitt liv.

Jag och en polare lirade det tillsammans dag och natt. Vi lyckades till och med låsa upp Über-Tuppen. Man var tvungen att vinna över alla ghosts har jag för mig. Sen visade det sig att den karaktären sög.

Det var som en kombination av racing och äventyr. Man var tvungen att rejsa mot bossar och samla prylar för att låsa upp nya världar. Så kunde man åka tre olika sorters fordon.

Grafiken var helt underbart vacker då det begav sig. Kommer särskilt ihåg en av vinterbanorna när det var natt. Hoppas man får samma varma känsla när man spelar Diddy Kong Racing DS.

Detta ska införskaffas!

Medlem

Håller med dig Isaz, Diddy Kong kunde man ha rätt kul med. Hade dock inte tid nog att köra igenom då jag själv inte ägde spelet, utan det tillhörde en polare.
Många missiler fick man väja för... minnen

Medlem

Har spelat Diddy Kong Racing DS, Tyvärr så är det långt ifrån lika bra som N64 versionen.

1
Skriv svar