Tripwire-chef snackar pc- och konsolmoddning

Robot
Tripwire-chef snackar pc- och konsolmoddning
Medlem
Tripwire-chef snackar pc- och konsolmoddning

http://tripwire.youaremyfriend.com/

slutet å slutet.. FPS-moddar kommer nog alltid att stanna på PC'n.. FPS å konsoll... ah, ni vet dendär historien redan

Inaktiv

Blir svårt att göra själva modden på konsoler.

Medlem
Skrivet av dosman:

Blir svårt att göra själva modden på konsoler.

mm, "L1 + L2 + R1 + R2 + Down/Right + L2 + Left + R1 + Up" när de ska koda..

Medlem

Dumheter att dömma ut PC då alla spel till konsoler och PC skapas på datorer. Så att PC:n är på väg att dö ut är dumheter. Konsol är (PC for dummies) så enkelt e det. case closed.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

WHAT THE FUCK var det dära....
whyyyyyy did you post it....
så otroligt menlöst...

men..jag kan hålla med om att mod scenen ligger illa till....
speciellt när puckade spelare förväntar sig ett unververk vid en alpha eller beta release av ett spel...

skulle folk slutat spela vid CS beta 1 så hadde det nog inte blivit stort....eftersom lille gåsman hadde tyckt att det varit onödigt att jobba med ngt som alla tyckte sög


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av MacCoy:

WHAT THE FUCK var det dära....
whyyyyyy did you post it....
så otroligt menlöst...

Vad nu, får man inte utrycka sina känslor för en av världens bästa mod-makare? ;P

Modscenen dör inte ut, den förändras.
Jag förväntar mig inte längre en mångfald av totala konversationer som håller samma (och i vissa fall högre) kvalitet än orginalspelet, men ej att förglömma är att möjligheterna för att modifiera spelens spelregler har blivit betydligt större med åren.

Moddar som Garys mod och de otaliga alternativa spelsätten till WC3 (DotA, mm.), är förhoppniongsvis det vi kommer få se mer av i framtiden...

Medlem
Skrivet av dosman:

Blir svårt att göra själva modden på konsoler.

Skulle inte förvåna mej om du var seriös
nu Lol

1
Skriv svar