Ni som sitter med...

Medlem
Ni som sitter med...

Ni som sitter... med Playstation 3 eller Xbox360, köp Conan. Ni kommer inte ångra er.

Jag körde ut demot 6 gånger och nu sitter jag förväntansfull på att hugga, strimla och grilla andra människor och monster samt djur.
För några dagar sedan mötte jag på en riktig svår boss. Det var en elefeant, helt sjukt. Man fick kanske slå på han 1000 gånger om och om igen, sedan fick man tänka om med höger järnhalva hur man skulle springa och hoppa.

Det tar inte lång tid att bli van med kontrollerna eller få styr på hur man ska spela.
Du väljer också skills efter hur mycket XP du tar och får. När man fått kläm på spelandet kan man ge sig in på att verkligen få dom svåra skillsen att komma på sin plats. Då blir man minsann riktigt duktig som barbar.

Massvis av olika miljöer, monster, människor, vapen och mycket mer.
Akana är en riktig skönhet om det gäller pilbåge. Hon hjälper en mycket, speciellt precis när man mött henne, Piratbanan för att inte avslöja för mycket så är hon riktigt duktig, hon åker ett riktigt stort och effektivt skepp.

Ju mer du spelar, ju mer vill du spela. Det är det som är så bra, det finns tre olika svårhetsgrader dom är: Easy, Medium och Hard. Jag spelar just nu på Medium, ganska så svårt men också lätt. Blev en perfekt blandning. Det svåraste är bossarna kan jag lätt påstå, dom finns i varje bana. Draken är den mest spännande än så länge.

Laddningstiderna är inte speciellt långa, att starta upp spelet tar inte lång tid. Det negativa är att det inte finns någon multiplayer ... alls. Grafiken kan man inte klaga på. Det är olika i olika miljöer skulle jag sagt. Men huvudsaken är väl gameplayen? Den är i alla fall väldigt skön, snabb och smidig att bara kunna springa runt som Conan. Ljudet är inte speciellt bra, dock inget som stör.

Mitt betyg är 4/5

+Grafiken
+Smidigheten
+Fienderna
+Bossarna
+Miljöerna

-Ljudet
-Ingen Multiplay

#blogg


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Ni som sitter med...

Jag körde igenom demot en halv gång för att det var å otroligt tråkigt.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

1
Skriv svar