Ny TMNT-rulle hos FZ

Robot
Medlem
Ny TMNT-rulle hos FZ

Va bizzart TMNT är egentligen. Vad är fördelen med att vara en ninja när man är en hybrid mellan människa och sköldpadda gentemot att bara vara en människa?

En sköldpadda är varken snabb, smidig eller slagsmålsbenägen, något som alla ninjor bör vara.

Medlem

för konsoligt spel för min del

Medlem

dom har ett hårt skal

Medlem

Bara jag som tycker att det ser ut som dom har fått anorexi?

Medlem
Skrivet av Gamblor:

Va bizzart TMNT är egentligen. Vad är fördelen med att vara en ninja när man är en hybrid mellan människa och sköldpadda gentemot att bara vara en människa?

En sköldpadda är varken snabb, smidig eller slagsmålsbenägen, något som alla ninjor bör vara.

Sicken lirare! Antar att du pluggar till Ninja på Lunds universitet efter som du vet så mycket om ninjor:P

Medlem
Skrivet av Prehn:
Skrivet av Gamblor:

Va bizzart TMNT är egentligen. Vad är fördelen med att vara en ninja när man är en hybrid mellan människa och sköldpadda gentemot att bara vara en människa?

En sköldpadda är varken snabb, smidig eller slagsmålsbenägen, något som alla ninjor bör vara.

Sicken lirare! Antar att du pluggar till Ninja på Lunds universitet efter som du vet så mycket om ninjor:P

Nej nej!

http://www.askaninja.com/ - Your Ninja FAQ

Medlem

Demon var väldigt kul. Men kontrollen är för konsoll


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Walkma:

Bara jag som tycker att det ser ut som dom har fått anorexi?

Håller med dig, tycker dem har gått ner några kilo för mycket

Medlem
Skrivet av Dexx:
Skrivet av Walkma:

Bara jag som tycker att det ser ut som dom har fått anorexi?

Håller med dig, tycker dem har gått ner några kilo för mycket

Nä, vafan, nu är det ju första gången man ser att de är tonåringar. Spelet verkar för övrigt bli schysst, om de inkluderar co-op.


signatur

Aj, dina ögon!

Jee
Medlem

Är inget större fan av TMNT precis men det kan nog va lite kul. Fast tror man tröttnar på det ganska snabbt.

Angry Videogame Nerd Movie Review - TMNT 3 1
Angry Videogame Nerd Movie Review - TMNT 3 2


signatur

Eller inte?

Inaktiv

Animationerna på gubbarna såg riktigt bra ut.
Resten kändes ganska så halvdant.

Men det kanske blir ett bra TMNT spel.
När jag var liten så tyckte jag att spel 2-3 var ganska ok.
Spel 1 var väl sådär... krävde ju en massa handling...

Att angry videogame nerd är kass på att spela är väl en annan grej...

Inaktiv

heter dom inte Teenage Mutant Ninja Hero Turtles?
va?
vart har hero tagit vägen?
var det svennarna på 60 talet som tyckte sköldisarna var våldsamma ligister och genom att döpa dom till heroes gjorde dom bättre:p bla bla nu vet jag inte ens vad jag skrev...coy out...

Skrivet av rille_001:

Animationerna på gubbarna såg riktigt bra ut.

Att angry videogame nerd är kass på att spela är väl en annan grej...

jag reagerade åsså på de grymma animationerna
bra jobbat av dom

och ANN (angry nintendo nerd) är grymm på att lira...det är spelen som är svåra

Skrivet av Gamblor:

Va bizzart TMNT är egentligen. Vad är fördelen med att vara en ninja när man är en hybrid mellan människa och sköldpadda gentemot att bara vara en människa?

En sköldpadda är varken snabb, smidig eller slagsmålsbenägen, något som alla ninjor bör vara.

vanliga sköldpaddor har inte blivit tränade av en muterad råtta...
det förklarar hela saken så det är bara att acceptera...
inga mer frågor om ninjor eller sköldisar


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av MacCoy:

heter dom inte Teenage Mutant Ninja Hero Turtles?
va?
vart har hero tagit vägen?
var det svennarna på 60 talet som tyckte sköldisarna var våldsamma ligister och genom att döpa dom till heroes gjorde dom bättre:p bla bla nu vet jag inte ens vad jag skrev...coy out...

Det stämmer rätt bra, förutom att skölpaddorna inte såg dagens ljus förens 1984 och att det var britterna som var först med namnbytet.

Citat:

Upon TMNT's first arrival in the United Kingdom, the name was changed to "Teenage Mutant Hero Turtles" (or TMHT, for short), since local censorship policies deemed the word ninja to have excessively violent connotations for a children's program. Consequently, everything related to the Turtles had to be renamed before being released in the UK. The lyrics were also changed, such as changing "Splinter taught them to be ninja teens" to "Splinter taught them to be fighting teens."

The policies also had other effects, such as removing Michelangelo's nunchaku (which were at the time banned from appearing in even 18-rated movies) and generally toning down the usage of all the turtles' weapons. After many seasons of never using his nunchaku, they eventually disappeared entirely, replaced by a turtle shell shaped grappling hook called the "Turtle Line".

By the time of the 2003 TV series, these censorship policies had been abolished, and no changes have occurred in the content of the show. The name "Teenage Mutant Ninja Turtles" remained unchanged for the 2003 show. As a result, in the UK, the 1987 program is still called Teenage Mutant Hero Turtles and the 2003 program is called Teenage Mutant Ninja Turtles.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av Prehn:
Skrivet av Gamblor:

Va bizzart TMNT är egentligen. Vad är fördelen med att vara en ninja när man är en hybrid mellan människa och sköldpadda gentemot att bara vara en människa?

En sköldpadda är varken snabb, smidig eller slagsmålsbenägen, något som alla ninjor bör vara.

Sicken lirare! Antar att du pluggar till Ninja på Lunds universitet efter som du vet så mycket om ninjor:P

haha

Medlem

Tycker det var lite för mycket hoppa och skutta och för lite fighting i demot. Verkar som de lagt fokus på det och det är synd för jag ville ha ett fightingspel som det var på SNES. Det rockade

Medlem

Turtles 2 till NES och Turtles in time till SNES var rolia på sin tid minns jag


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

wow vilket spel jag kommer att köpa det inom en månad är det i min spelsamling


signatur

*blink*

Inaktiv
Skrivet av Gamblor:

Va bizzart TMNT är egentligen. Vad är fördelen med att vara en ninja när man är en hybrid mellan människa och sköldpadda gentemot att bara vara en människa?

En sköldpadda är varken snabb, smidig eller slagsmålsbenägen, något som alla ninjor bör vara.

kan du allt om ninjor?


signatur

*blink*

Medlem
Skrivet av alex_i98:

wow vilket spel jag kommer att köpa det inom en månad är det i min spelsamling

Tycker också det är ganska häftigt, synd bara att man INTE kan köra co-op :down:. Kanske ska köpa det om... om jag har råd:(


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Inaktiv
Skrivet av Mr.Waterboy:
Skrivet av alex_i98:

wow vilket spel jag kommer att köpa det inom en månad är det i min spelsamling

Tycker också det är ganska häftigt, synd bara att man INTE kan köra co-op :down:. Kanske ska köpa det om... om jag har råd:(

har köpt det men det är nåra banor på det bara 16+16banor:\


signatur

*blink*

1
Skriv svar