Bloodlines uppdaterat

Medlem
Bloodlines uppdaterat

Blood hunt maps, vilka är det?

Medlem

Det är mot slutet.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Men shit. Ger de aldrig upp? Spelar nån ens det fortfarande?


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Detta är ju helt fantastiskt att de bara orkar.
Någon borde ge dom en medalj lr nåt.

Starta upp Troika igen anställ dessa killar och ta över Fallout 3 så det blir något redigt av det...

Men man kan ju alltid drömma...

Medlem
Skrivet av noaxark:

Men shit. Ger de aldrig upp? Spelar nån ens det fortfarande?

Var inte längesen jag körde om spelet, dessa patchar kan fixa en hel saker som borde fixats innan release, tyvärr. Creds ska folket bakom detta ha, inget snack om saken.

Medlem

Ja verkligen hur kan man dissa fan dedication ?

Det handlar ju inte om att folk spelar spelet utan att folk uppenbarligen tycker att spelet är värt att fixas med

stor creds ska dom ha


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv
Skrivet av noaxark:

Men shit. Ger de aldrig upp? Spelar nån ens det fortfarande?

Du kanske borde fråga dej om folk nånsin kommer att sluta spela det!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Klart det spelas fortfarande.
Har kört rätt länge fast det var först nyligen som jag stötte på första buggen:
RP:n blir svårstyrd


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

Frågan är den, kan jag börja spela det? Går det igång? Kommer jag ÄNTLIGEN att komma förbi introt?

Enda gången jag spelat de här spelet var med ett kasst PCI-grafikkort och fps'en låg på omkring 5. Inte mycket spelglädje då.

Medlem

Du kan ju prova om du får igång det. Klart värt det och ett RPG som jag listar bland dom bästa.

Inaktiv

bland de bästa dialogerna och skådespelarna i ett rollspel någonsin

Medlem

Skoj att fans lägger ner tid åt att fixa ett spel

Själv retade jag mig på att man blev lite låst i spelet. Jag ville dumpa han där backslick chefnissen och gå med de där rebellerna istället. All dialog fick en att tro att man skulle kunna byta sida och säga "Up yours!" till chefen vilket man också gjorde när han ville att man skulle till museet.
Men sen var man ändå tvungen att sticka dit eftersom spelet inte gick vidare om man inte hjälpte chefen.

Jag slutade spela det när en dörr nere i museet hade buggat sig. Jag läste igenom ett par guider och massa sånt för att se hur man skulle öppna dem och jag hade visst redan gjort de sakerna. :/
[/ramble]

Medlem

Snudd på otroligt att folk orkar fortsätta knåpa ihop patchar på fritiden. Bara att lyfta på hatten för såna hängivna fans!


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Skrivet av Dev|(es:

Snudd på otroligt att folk orkar fortsätta knåpa ihop patchar på fritiden. Bara att lyfta på hatten för såna hängivna fans!

Det är bergis såna som är 25+ och fortfarande bor hemma hos föräldrarna i en nersläckt källare med en massa baconchips runt omkring :D!

Men starkt gjort är det


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Det är bergis såna som är 25+ och fortfarande bor hemma hos föräldrarna i en nersläckt källare med en massa baconchips runt omkring :D!

Men starkt gjort är det

Känner du igen dig eller?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Det är bergis såna som är 25+ och fortfarande bor hemma hos föräldrarna i en nersläckt källare med en massa baconchips runt omkring :D!

Men starkt gjort är det

Känner du igen dig eller?

IT'S A BUUUURN!

1
Skriv svar