FF13 kommer på xbox360

Medlem
FF13 kommer på xbox360

grattis.....

#blogg


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
FF13 kommer på xbox360

^^

Medlem

signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Lite sorgligt för Sony, men alla vet ju att FF13 ska spelas på PS3n =).

Medlem

Jo FF13 ska spelas på PS3 men jag är riktigt irriterad att MS kan köpa till sig allt....


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Aww, sårad fanboy på vägen!
Hur fan kan man orka att vara en rabiat fanboy och dyrka en konsol samt smutskasta de andra konsoller (och däribland spelen som finns till dem)?

Jag kan endast se att det är bra att flera får spela FF XIII, själv har jag inget intresse utav turn-based spel.

[OBS! Delen efter sårad fanboy var riktat mot fanboys generellt och inte mot någon enstaka person och/eller konsolfanboy]

Medlem
Skrivet av Angellus:

Aww, sårad fanboy på vägen!
Hur fan kan man orka att vara en rabiat fanboy och dyrka en konsol samt smutskasta de andra konsoller (och däribland spelen som finns till dem)?

Jag kan endast se att det är bra att flera får spela FF XIII, själv har jag inget intresse utav turn-based spel.

[OBS! Delen efter sårad fanboy var riktat mot fanboys generellt och inte mot någon enstaka person och/eller konsolfanboy]

grejen med att skapa en spelkonsol är att det ska finns spel bara till den konsolen. Annars förlorar man hela poängen med att ha en spelkonsol, då kan man lika gärna slå ihop allt till en och samma enhet.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Angellus:

Aww, sårad fanboy på vägen!
Hur fan kan man orka att vara en rabiat fanboy och dyrka en konsol samt smutskasta de andra konsoller (och däribland spelen som finns till dem)?

Jag kan endast se att det är bra att flera får spela FF XIII, själv har jag inget intresse utav turn-based spel.

[OBS! Delen efter sårad fanboy var riktat mot fanboys generellt och inte mot någon enstaka person och/eller konsolfanboy]

grejen med att skapa en spelkonsol är att det ska finns spel bara till den konsolen. Annars förlorar man hela poängen med att ha en spelkonsol, då kan man lika gärna slå ihop allt till en och samma enhet.

Grejen är visserligen att skapa konkurrens mellan de olika formaten, att fler får spela samma spel är ju inte direkt dåligt.

Tror nog det var lika mkt whine när SE gick från Nintendo till Sony.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar