Nya banor till Red Orchestra

Medlem
Nya banor till Red Orchestra

Antar att man får dom när man startar Steam eller?


signatur

Jäh!

Medlem

bra fråga, undrar detsamma. Har köpt Red Orchestra nyligen.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

jag valde i installationsprogrammet att installera i steam-mappen, å det verkar ha funkat fint å sen så tankar jag nog hellre 150MB från FZ än steam ändå

Medlem

Borde vara så att man laddar ned dem när man ansluter till en server som startar en av de banorna.. men det går nog mkt snabbare att installera dem själv.


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

Underbart :D.

Medlem
Skrivet av Sharpblade:

Borde vara så att man laddar ned dem när man ansluter till en server som startar en av de banorna.. men det går nog mkt snabbare att installera dem själv.

funkar att göra så med, men vem vill sitta och vänta en minut eller två när man snabbt vill in i stridens hetta? ;P

Medlem

Först står det "Orchstra" och sen "Orchestra". Hur ska ni ha det?

Skribent
Skrivet av CoolOn:

Först står det "Orchstra" och sen "Orchestra". Hur ska ni ha det?

Fixat.

Skyll på Tomas, han är över 30

Medlem

YOSH !


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

haha nästan så jag måste skaffa detta
synd att jag bara har 28 kr på banken


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Hmm har velat köpa detta men ångrat mig varje gång orkar inte använda steam.


signatur
Medlem

Köp det!. Det är det absolut bästa online-FPS du kan köpa just nu :). Jag var också lite tveksam mot steam i början men det funkar faktiskt rätt bra :).

Medlem
Skrivet av Katana:

jag valde i installationsprogrammet att installera i steam-mappen, å det verkar ha funkat fint å sen så tankar jag nog hellre 150MB från FZ än steam ändå

Köpte RO förra året. Men håller på installera det nu efter ominstallation av XP. Går ganska hyfsat, 2.5 MB/s.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Allt whine om att steam är dåligt är TOTALT obefogat, det är bara CS fjortisar som har lite och göra som gnäller på det!


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Inaktiv
Skrivet av [NympH:

"]Allt whine om att steam är dåligt är TOTALT obefogat, det är bara CS fjortisar som har lite och göra som gnäller på det!

Njae, steam kan vara rätt nyckfullt med jämna mellanrum. Vissa veckor går det åt ett antal omstarter för att få igång skiten. När det väl är igång och jag är uppkopplad är det dock inga problem, peppar peppar.

Medlem

Jag köpte det.. men det fanns ju inget folk som spelade det!

Medlem

haha skämtar du eller ? Kolla dina filters isf.

Medlem

lirade just lite, har inte lirat på ett par veckor.. hua.. så sjukt bra spel, definitivt det bästa ww2-fps som finns

Medlem

just nu så finns det inte något annat WW2 spel i hela världen som ger sådan rush som Red Orchestra gör! Toppbetyg IMO!

Medlem
Inaktiv

Blivit lite sugen, finns det nåt sätt att testa först innan man köper?

Medlem

Inte atm men det har varit 2 free trials Kommer väl en till skulle jag tro

Medlem

kostar ju inte så himla mkt i vilket fall, så va tusan..

Medlem

Tog som några andra också upp detta igen idag... OMG, har glömt ALLT! Vilken realism, vilken närvarokänsla och vilket krav på teamplay jämfört med andra WWII fps!!! Kommer definitivt spela detta oftare än vad jag gjort senaste tiden! :heart:


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem

Hmm måste nog kanske ominstallera detta !

Fan vad nice! Har inte spelat RO på ett par veckor då jag kört lite single-player spel. Kul med lite nya banor!

Medlem

köpte spelet å två till igår på fyllan, hoppas jag får hem det imorn, så man kan spela!!


signatur

R.I.P The_maxx

1
Skriv svar