Test Drive: Unlimited fotat & filmat

Robot
Medlem
Test Drive: Unlimited fotat & filmat

PC kanske blir intressant om demot fungerar bra med min ratt (känslan).


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

verkar ju nice


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Provade betan under testperioden och det var fantastikt. Känslan med ratt och pedaler var den bästa jag upplevt utanför SimBins kreationer. Perfekt mix mellan realism och arkad tyckte jag.


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem

"Lanseringen ska äga rum redan nästa månad." Så snart, Xbox 360 versionen släpptes ju bara i september förra året. Har haft spelet förbeställt på CDON sedan dess. Dock gav PC betatestandet mersmak förra månaden, han dock bara samla ihopa 60-70 bilar.
Transport uppdragen var nog bäst, inte varje dag som man krypkör i 50-100 km/h med en Enzo i ett spel.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Men pc verisionen sägs vara mycket bättre med, mycket mer realistiskt etc...


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av N3m35i5:

Transport uppdragen var nog bäst, inte varje dag som man krypkör i 50-100 km/h med en Enzo i ett spel.

Japp, transportuppdragen var nog de jag gillade mest också faktiskt.

Dock så flöt betan inte på speciellt bra på min dator (ca 20fps) och droppade ofta ner mot 5fps Men funderar dock på att köpa en ny dator snart ändå, men det blir kanske inte förrän i juni...

Medlem

Flyter skitbra hos mig, men det är ju på en 360


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Betan var ju härlig, kan nog bli något

Medlem

SUUGEN ser ut att bli lika stort som ettan var på amigan.
Dock skulle det vart asballt om dom gjort det till ett äventyr/gta-stuk Magnum PI spel istället. ujuj.

Fast de är ju ioff Testdrive. *nynnar amiga trummsignaturen*


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Struggle:

Men pc verisionen sägs vara mycket bättre med, mycket mer realistiskt etc...

Om du syftar på hardcoreläget som kommer det till 360 också. Man kan dock inte köra events i det läget.


signatur

Allvarligt talat!

Inaktiv

Jag har också kört betan och jag måste säga att det var länge sedan jag tyckte ett nytt spel var så här kul.
Men som sagt det är rätt hårdvarukrävande men jag blev så het på det här spelet så jag har köpt ett nytt grafikkort bara för att få det att flyta.

Medlem

Detta var endast onlinebaserat och utan månadskostnad va?


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

1
Skriv svar