Nu brakar det lös!

Medlem
Nu brakar det lös!

Det sägs att det börjar lukta <b>E3</b> i Los Angeles. Själv sitter jag på ett alldeles för luftkonditionerat kontor (linserna torkar och ramlar ur) och stirrar ut över ett sommardött Stockholm. Det är fan kusligt, när jag gick hit i morse var jag tvungen att kolla åt båda håll en extra gång innan jag gick över gatan bara för att övertyga mig själv om att det verkligen INTE var några bilar som ville köra över mig. I L.A. lär dock bilarna dugga tätt som vanligt, och luften ligga som härsken ärtsoppa längs de breda boulevarderna. Och <b>Affe</b> och <b>Johan</b> ska försöka pussla ihop ett schema som jag enväldigt planerat åt dem. Jag kan se scenen framför mig i detta nu:

<b>A: </b> Men vafans jävlar! Varför har han planerat in tre möten åt mig samtidigt som Microsofts presskonferens?
<b>J: </b> Jag är ju inte med på gästlistan, nu får jag gå omkring och svettas i två timmar eller ta taxi till hotellet för femhundra spänn!
<b>A: </b> Varför får jag inte kalla Cliffy B för Cliffy B? Ring Mats och be honom förklara det här.
<b>J: </b> Går inte, hans telefonsvarare säger att han sitter på bakgården och sippar Breezers!

Tydligen är diverse andra tidningar också på plats. Men kan någon förklara för mig hur Aftonbladets <b>Peter Ottsjö</b> kom in i landet iförd talibanskägg och skidpjäxor? Se bildbevis här:
[http://blogg.aftonbladet.se/4914/perma/885265]

#blogg

Nu brakar det lös!

Ja, varför får han inte kalla Cliffy B för Cliffy B?


signatur

Kittens are for real!

Inaktiv

HAHA! Tänkte precis samma sak gällande Peter ... skrämmande.

Medlem

Cliffy B har vuxit upp och ska numera tituleras "Cliff Blezinski".

Inaktiv

Ja dom skorna alltså... Vad tänker karln (Affe kanske kan ha sneakerskola på plats?)? Det fattas bara att han hade svinstora skosnöresöglor släpandes runt fötterna med.


signatur
1
Skriv svar