Gears of War varvat
Lördagsdygnet var vikt åt co-op och eftersom krysslådan fick kramp av Army of Two fick vi lita på #Gears of War. På slitsöndagen piskade vi den sista (nåja) Locust-stjärten.
Mark Rein, CliffyB och gänget är för mig lika synonymt för kvalité som #id Software och deras testosteronchock var verkligen underhållande, om man tar det för just det. Karaktärerna stönade manligare än Quake-gubbarna och deras muskelmassa skulle räcka åt två Governators men det var ju också hela tanken bakom designen. Varför sätter man annars en motorsåg på ett maskingevär? De hinner rädda världen innan jag ens hinner spackla en morgonmacka. Tyvärr är det lite för nära sanningen då det måste ha tagit under tio timmar att varva spelet.
[eos_image="11382;w450"]Fulnylle, kom och smaka motorsåg[/eos_image]
Det ska bli kul att se en lite öppnade och ljusare värld i uppföljaren för många av banorna var trånga och rejält dunkla. Visst, krig är dystert men ibland såg man ingenting. Jag ser fram emot mer panikfyllda spelmoment som när vi mötte vår första Berserker och jag hoppas att fordon får en precis lika liten roll som nu.
The Artist Formely Known as CliffyB...
CliffyB CliffyB CliffyB CliffyB CliffyB CliffyB CliffyB CliffyB CliffyB CliffyB CliffyB CliffyB CliffyB CliffyB CliffyB CliffyB CliffyB CliffyB CliffyB CliffyB CliffyB CliffyB CliffyB CliffyBCliffyB CliffyB CliffyB CliffyB CliffyB CliffyB
I'm the broken one who fixed it.