Dr Robotnik har landat

Inaktiv
Dr Robotnik har landat

"Alfred Holmgren åker direkt från Japan han. Lite unikt."

Jag hade som vanligt inte kunnat säga det bättre än Johan Martinsson. Nu när han gett er hela backstoryn behöver jag bara rapportera att detta unika lilla experiment gick ganska mycket enligt min mentala storyboard &#8211 planet landade för ett par timmar sedan och efter några hilarious mix-ups här på hotellet (som kulminerade med att en säkerhetsvakt ryckte upp dörren till det som skulle föreställa mitt rum men som visade sig besittas av en mumlande zombie i kalsonger) är jag nu i full färd med att finkalibrera tunnelseendet jag kommer behöva för att överleva övergången från semester till överklockat E3-mode. Full fokus direkt eller gå in i väggen vid niotiden imorgon bitti, Y/N?

Yeah, jag känner mig som en galen uppfinnare som tagit sin första vända i tidsmaskinen, så ovant var det att flyga över Stilla havet, direkt från skön ledighet till årets mest högintensiva arbetsvecka. Men jag är förstås toktaggad. Speciellt eftersom E3-veckan i vanlig ordning mjukstartar med presskonferenser, som brukar vara väldigt trivsamma upplevelser för vänner av kollektiva fanboy-orgasmer. (Vänner av mina verbala orgasmer i Super PLAY minns kanske mitt reportage från Microsofts konfa 2005, som jag typ jämförde med rockkonsert/fotbollsmatch/väckelsemöte, en rätt uppenbar parallell som fortfarande förklarar en stor del av charmen med dessa överdimensionerade skrytfester.)

Det sedvanliga kaoset vi förknippar med mässplanering verkar förresten inte ha stävjats av att jag ställt in Outlook på aggressivt "jag är faktiskt på SEMESTER"-läge. Min inbox har de senaste veckorna varit ständigt stormande hav av inbjudningar, försök till schemasynkningar och allmänna "hörde att du ska vara på E3 skriv upp följande tider okej tjarå!"-mail. Tur att räddningspatrullen T, T & J kommer med utskrivna scheman om ett okänt antal timmar (eftersom jag flög från Japan utan att sova en sekund och skriver på en dator som tickar efter svensk tid har jag inte riktigt någon aning om vad klockan är i LA just nu, men en kvalificerad gissning säger strax över lunch).

Annars är det mesta bra. Utsikten är åtminstone väldigt kalifornisk, AC:n brevid mig vrålar som en Strider i Half-Life 2 och fönstret är igenkedjat så att man inte ska kunna släppa in för mycket värme. Trots det känns LA typ som okej svensk sommar mot Tokyos ursinnigt tropiska klimat (det går bara inte att fatta hur varmt &#8211eller framförallt fuktigt &#8211 det är i Japan så här års). Det känns verkligen befriande att kunna promenera i T-shirt utan att vomera av vätskebrist efter fyra meter.

Till sist, innan jag går i ide en stund, måste jag passa på att rekommendera vår systersajt e3live.com, som redan frontar med en fuckload av fräscht content. Ge oss till ikväll LAsk tid så är vi ikapp. Jag lovar.

#blogg

Inaktiv
Dr Robotnik har landat

e3live.com? "superfood that does more than just raise energy levels and increase mental clarity" ...

Kör hårt nu Alfred, kommer du ha någon check på det "Halo" som möjligtvis kan tänkas visas upp på E3? Och ... Halo Wars?

Ha det så bra!

Medlem

Fast www.e3live.se funkar bättre. E3live.com säljer konstiga bluffmineraler eller nåt :).

Inaktiv

Det var ju precis hela skämtet. Det här inlägget skulle läsas på e3live.se, inte sp.se. Då skulle det ha framgått. DISMISSED!

Vilken luring... och veckan har inte ens börjat.


signatur

Kittens are for real!

Inaktiv
Skrivet av Alfred Holmgren:

Det var ju precis hela skämtet. Det här inlägget skulle läsas på e3live.se, inte sp.se. Då skulle det ha framgått. DISMISSED!

Jag förstod \o/


signatur

It was my destiny to be here; in the box

1
Skriv svar