Army of Two gav RROD?

Skägg.
10 Chambers
Army of Two gav RROD?

Snacka om ångest, jag och kamrat Ritter hade laddat upp för en rejäl spelkväll med maltdryck och co-op på krysslåda. #Gears of War och #Army of Two skulle besegras. Redan vid första uppstarten av det senare uppstod dock grafikfel och hemska ljud, varpå vi startate om Xboxen. Då fick vi spela en bana men efter det hängde sig allt med stora pixlar på skärmen. Nästa gång vi tryckte på kraftknappen lös tre fjärdedelar av ringen rött.

[eos_image="43302;w400"]konsolsabbare?[/eos_image]

Vafan, klockan var två på dagen och vi hade knappt börjat spela. Snacka om dålig tajming. Problemlösningar sparkades igång och vi lånade en annan 360 av kamrat Liljeberg men när vi kom tillbaka gav vi den första en sista chans. Och den startar. Fast inte med skivan med duo-armén. Gears, NHL 08 och dashboarden fungerar dock utan problem och fortsatte att göra så hela kvällen. Enligt min slutledningsförmåga måste det ju då vara spelet som sabbade konsolen, vilket verkar väldigt märkligt.

#blogg


signatur
Medlem
Army of Two gav RROD?

Knappast snarare skivan..
Inget fel på Army of Two kan jag lova dig.

Skägg.
10 Chambers

Måste ha varit ett produktionsfel i så fall, skivan var helt orepad. Och man tycker konsolen borde ha sagt att skivan inte gick att läsa då, inte fallera helt.


signatur
1
Skriv svar