FZ snackar spel på TV7

Robot
Inaktiv
FZ snackar spel på TV7

Ps3, RR7, WoW & John?!

men ge mig TV7 säger jag!!
*vill titta* :''(

Medlem

WTF är TV7, första gången jag hör talas om kanalen...

Medlem

Synd att man har Canal+ då... Får helt enkelt hoppas på att någon slänger upp det på YouTube


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Wth?, fri kanal omg såg inte det :D. Hah, hoppas man får in det då - dags att uppdatera igen då


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Skägg.
10 Chambers

Det ska bli kul att se John i rutan, annars är det alltid jag som blivit framputtad i kamerasiktet. Det vore även kul att se Tompa och hans pollisar (som är mindre än mina) i rampljuset.


signatur
PaZ
Medlem

Köpte ny tv i helgen och gjorde en kanalsökning, så jag antar att tv7 inte finns med i mitt utbud..

Medlem

TV7 Har jag alltid undrat vad det varit för ett skräp när jag zappar, men nu blev den mer intressant


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Redaktör
Skrivet av spiken:

Det ska bli kul att se John i rutan, annars är det alltid jag som blivit framputtad i kamerasiktet. Det vore även kul att se Tompa och hans pollisar (som är mindre än mina) i rampljuset.

Kul att se John - ja. Kul att se mig - nej. Även om du faktiskt hade större pollisar än mig (vilket du inte har), har jag annat som är större...


signatur
Medlem
Skrivet av Xtrmntr:
Skrivet av spiken:

Det ska bli kul att se John i rutan, annars är det alltid jag som blivit framputtad i kamerasiktet. Det vore även kul att se Tompa och hans pollisar (som är mindre än mina) i rampljuset.

Kul att se John - ja. Kul att se mig - nej. Även om du faktiskt hade större pollisar än mig (vilket du inte har), har jag annat som är större...

Höhöh!

Kul, äntligen ett vettigt spelprogram? Kontroll var ju skit med deras dåliga betyg och svaga korta rescensioner!


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

aftonbladets kanal bara så ni vet.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Har försökt få in denna kanal sen den började sända. Tyvärr funkar det inte hur jag än gör

Medlem

Vore ändå bra om sändningarna kom upp på youtube eller kanske här på FZ för oss som jobbar "konstiga" tider och inte kan se programmet.

Medlem

Kollar inte på TV så det missar man . Lite synd.

Medlem

Äh är väll klart dom lägger upp avsnittet här på fz när john själv är med?

Medlem
Skrivet av Bravo:

Äh är väll klart dom lägger upp avsnittet här på fz när john själv är med?

Vi får hoppas det! 8) Jag får inte in denna kanal!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

TV7? WTF? Varför har jag en skitkanal såsom TV8 men inte TV7? Detta är fan orättvist. (._.)

Medlem

w00t har tv7 men missade premiären

(fan)


signatur

Bengebolle

Medlem
Skrivet av rbnlenin:

w00t har tv7 men missade premiären

(fan)

Citat:

Skriv in tisdagar klockan 22.30 i almanackan, eller kolla in repriserna: onsdagar klockan 16.30, torsdagar 19.00, fredagar 00.00, lördagar 23.30 och söndagar 17.30.

Repris repris


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv
Skrivet av Aftonbladet.se:

I nuläget sänds Aftonbladet TV7 genom Viasat satellit, Canal Digital satellit och genom vissa sändare i det digitala marknätet. Telia och Canal Digital har kanalen via ip-tv. Även Comhem Digital (här ingår numera UPC Digital) sänder TV7.

TV7 når de flesta av sina tittare genom det digitala marknätet. Där är TV7 en gratiskanal som sänds på kanalplats 55.
Alla kan tyvärr inte se TV7 via det digitala marknätet ännu eftersom det inte är fullt utbyggt i hela landet. Sändaren täcker än så länge drygt 60 procent av alla hushåll, men efter en planerad utbyggnad kommer 90 procent att kunna se kanalen.

Med andra ord så räcker en digital mottagare (till 60% av befolkningen, då hela inte täcks) för att få in tv7. Synd att jag har lokal kabeltv... Vore fint om programmet lades upp på FZ.

Medlem
Skrivet av cribba:
Skrivet av rbnlenin:

w00t har tv7 men missade premiären

(fan)

Citat:

Skriv in tisdagar klockan 22.30 i almanackan, eller kolla in repriserna: onsdagar klockan 16.30, torsdagar 19.00, fredagar 00.00, lördagar 23.30 och söndagar 17.30.

Repris repris

Och om man jobbar precis alla dessa tider också då?


signatur
Redaktör
Skrivet av TixFrix:

Och om man jobbar precis alla dessa tider också då?

Finns visst nån häftig manick numera som gör att man kan spela in från tv. Video tror jag det kallas...

Det är nog tveksamt om TV7/Aftonbladet låter oss lägga upp programmet här på FZ - de vill behålla tittarna/besökarna hos sig. Men men, man ska aldrig säga aldrig.


signatur
Jee
Medlem

Få se om man lyckas få in TV7 på TV:n sen då.


signatur

Eller inte?

Medlem
Skrivet av TixFrix:

Och om man jobbar precis alla dessa tider också då?

Du får leka Hiro Nakamura


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

TV7??? Vad är det för kanal?

Vila i frid
Skrivet av Xtrmntr:
Skrivet av spiken:

Det ska bli kul att se John i rutan, annars är det alltid jag som blivit framputtad i kamerasiktet. Det vore även kul att se Tompa och hans pollisar (som är mindre än mina) i rampljuset.

Kul att se John - ja. Kul att se mig - nej. Även om du faktiskt hade större pollisar än mig (vilket du inte har), har jag annat som är större...

Mina var störst!


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

22.30 tisdagar är precis lagom tid för mig eftersom skolan på onsdagar börjar 14.20!

Hoppas detta program är bättre än de andra spelprogram man sett på sistone..

Medlem

John in TVLand!

Jamen det här måste man ju se! Har ingen chans att se denna mytomspunna kanal TV7 men får väll hoppas inslaget dyker upp någonstans i alla fall.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem
Skrivet av Xtrmntr:
Skrivet av TixFrix:

Och om man jobbar precis alla dessa tider också då?

Finns visst nån häftig manick numera som gör att man kan spela in från tv. Video tror jag det kallas...

Video appartare har VÄLDIGT svårt att spela in från vanliga digitalboxar. Om man har en dvd-inspelare kan man spela in på den kanal som man tittar på.

Btw. Jag gör en Aftonbladet ressention av programmet:
"Fruktansvärn tråkigt." :P;)


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Inaktiv

För att spela in på videon från digitalboxen sätter du på RF-utgången och söker in boxens kanal på videon. Ändra standardkanalen på RF-modulatorn till 30 så ligger den lite för sig själv och det blir lättare att hitta den.

12
Skriv svar