Omröstning - kommer du importera PS3?

Robot
Omröstning - kommer du importera PS3?
Medlem
Omröstning - kommer du importera PS3?

Nej, kommer inte köpa den... än iaf.

Kommer vänta minst 1 år innan jag äns tar mig en funderare på om jag vill köpa mig en Playstation 3:a eller inte.

Anledningen till att jag kan tänka mig en Playstation 3 är pga. dess bakåtkompatibilitet med Playstation och Playstation 2 spel (äger ingen Playstation 2), samtidigt som man hänger med i nextgen-utvecklingen.

Inaktiv

Ska försöka fixa en Japansk ps3 så att jag kan importera några bra ps2 spel.

Medlem

Blir ingen ps3 för mig, har inte tillräckligt många bra spel att erbjuda.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

kommer att vänta till MGS4 är ute


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

har inte bestämt mig än, men blir nog att vänta och se. Och sen kanske importera Priset kanske sjunker lite mera i utlandet

Medlem

Nein, blir ingen ps3 till mig


signatur

tjenare!

Flakmonkey

Kommer på torsdag från staterna... om allt går som det ska... håller tummarna så det knakar ^^

Medlem

kommer vänta på prissäkning/begagnat innan jag köper, precis som jag gjord med xbox360 då får man det till billigare pris + det finns fler spel.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

jag väntar nog och funderar ett tag till, först ska jag i alla fall köpa en ny dator så där försvinner ju en hel del pengar...
Sen får vi se hur det blir om jag importerar en, köper en i Sverige eller helt enklet skiter i det

Medlem

Jag funderar på att byta in min PS2:a och 10 spel så får jag PS3 för 2000-2500:-, inte så illa


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Nä, ingen PS3...Första Playstation konsolen jag inte köper på releasedagen. Nu nöjer jag mig med min vässade PC och min Xbox 360.

Medlem

Gaaah.. kanske blir import, kanske inte.. beror helt på hur priset ser ut vid MGS4 release

Man kanske inte ens köper den över huvudtaget heller - kanske är dissad 2k vid årets slut av alla konsumenter (=mindre support från utvecklare), på tok för tidigt att välja sin första (nextgen) konsoll nu imo, i varje fall med min budget..


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Ser ingen anledning att köpa en tills den kommit ner i pris och när några riktigt bra spel kommer, MGS4 ett exempel, räcker för min del me psp å 360 just nu.

Avstängd

Har redan importerat en...och sålt den. Som jag ser det finns det ingen som helst anledning att välja PS3an före xbox360 på MÅNGA månader. (Om det någonsin kommer attgöra det)

Medlem

Det blir nog en ganska snabbt. Kommer dock vänta någon vecka och testa polarens medans.

Medlem

PS3 > XBOX360
PS3 + Wii perfekt kombination


signatur

- PiDuT

Medlem

Vill inte att någon ska detta personligt, men man är bara dum om man köper en PS3 för det nuvarande priset. Bättre och vänta då.

Medlem

Köper den när den går ner i pris eller när jag är rik och Grand Turismo 5/Armored Core 4 kommer.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Avstängd
Skrivet av PiDuT:

PS3 > XBOX360

Ja det har du helt rätt i.

(BxHxD) 325x98x274 > 309x83x258:$

Medlem

Lol zomg, moderators :\


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Nej, jag tänker inte köpa PS3 alls, den har ingenting som intresserar mig direkt, förrutom MGS4.

Inaktiv

Var helt inställd på en PS3 tills jag fick reda på det svenska priset, att BlueRay-spelaren var så begränsad och bristen på roliga spel vid lanseringen, så jag gick och köpte mig en 360 direkt istället.

Medlem

Tänker inte köpa en ps3... det enda spel som verkar intressant här GT5 - och det lär ju dröja ett tag innan det kommer. Uppgraderar datorn med nytt grafikkort och lite ram istället

Inaktiv

"Kommer inte köpa PS3. 69.96% (184) "
Okej. Jag kommer lätt köpa en. Man kan ju inte bara spela PC ju.

Inaktiv
Skrivet av mill:

Var helt inställd på en PS3 tills jag fick reda på det svenska priset, att BlueRay-spelaren var så begränsad...

Vad är det för begränsningar du pratar om gällande BluRay-spelaren?

Inaktiv
Skrivet av DrOnd:
Skrivet av mill:

Var helt inställd på en PS3 tills jag fick reda på det svenska priset, att BlueRay-spelaren var så begränsad...

Vad är det för begränsningar du pratar om gällande BluRay-spelaren?

Egentligen mest att den inte stöder 720p, så om ens TV inte klarar 1080p får man istället 480p, dvs som en vanlig DVD, och det är ju lite trist.

Medlem
Skrivet av mill:
Skrivet av DrOnd:
Skrivet av mill:

Var helt inställd på en PS3 tills jag fick reda på det svenska priset, att BlueRay-spelaren var så begränsad...

Vad är det för begränsningar du pratar om gällande BluRay-spelaren?

Egentligen mest att den inte stöder 720p, så om ens TV inte klarar 1080p får man istället 480p, dvs som en vanlig DVD, och det är ju lite trist.

Errm.. Enligt alla specar som jag har läst så ska den ju stödja 720p. Dock läste jag att kvaliten på bilden ibland inte är 100% när man skalar upp den till 1080i

Medlem

Ny LCDtv med ps3/xbox 360 blir fint! Ska slänga mig in i konsollvärlden igen, inte ägt något sen hm.. snes Alltid vart en PCmänniska sen commandore men nu har jag testat på xbox360 hos polarna och det finns några grymma lir till den. Motorstorm till ps3 verkar bli sjysst också.

Medlem

Saknade alternativ "jorden är platt!"

12
Skriv svar