Au revoir Paris, hello L.A.

Redaktör
Au revoir Paris, hello L.A.

Två veckors välbehövlig semester avslutade och jobbstarten är i vanlig ordning en pärs. Ungefär som vanligt alltså, fast denna gång är det värre. SMHI levererade den första motivationssänkaren (hällregn), tätt följd av SJ (jag veckopendlar, tåget var en dryg timme försenat).

Väl på jobbet var det trevligare ställt: en ny, högst nödvändig dator stod redo att tas i bruk. Men samtidigt tar det ett tag att få ordning på alla program och inställningar i en fräsch burk, och inkorgen är i vanlig ordning sprängfylld. Denna gång är det värre än vanligt: E3-mässan kör igång nästa vecka och tonvis med möten ska bokas och schemaläggas. Vilket är ungefär allt vad jag hunnit med i dag.

[fright][ia=4634 Saknad stad][/fright]Tre dagars semester i Paris satt som en smäck, skulle behöva ytterligare ett par dagar där. Å andra sidan kan nog Los Angeles bli en trevlig upplevelse det med, trots att det vankas jobb istället för vila. Håll koll på E3live.se för löpande rapportering om föreberedelserna, evenemanget och hur stress i kombination med jetlag känns.

#blogg


signatur
Skägg.
10 Chambers
Au revoir Paris, hello L.A.

Jag har förbeställt en helkroppsundersökning (ej att förvälja med massage-dito) vid ditt anländande i amerikanska tullen. Hälsa Bubba från mig och töm tarmen ordentligt innan!


signatur
1
Skriv svar