Intervju - Frontlines: Fuel of War

Robot
Medlem
Intervju - Frontlines: Fuel of War

*drägel*


signatur

Nämen!

Medlem
Medlem

Wookieen ryter av glädje.

Medlem

wow, ser lite ut som GRAW.

Medlem

wicked


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Ser mer fram emot detta spel, än Quake Wars. Quake Wars är helt och hållet ett spel gjort för att tävla med EAs Battlefield spel. Quake ska va Quake, inget jävla Quake Battlefield


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

ser riktigt coolt ut , hoppas det levererar bara.

Medlem

PS3 o Xbox *looking sad* försvann hoppet om en realistisk krigsupplevelse *snyft* Fast kanske kan bli småkul iaf. Bara det inte blir en kass portning som är fallet med alldeles för många spel på senaste tiden. Och vafan sammarbetar "PC lamer" och FZ ? Har jag missat detta helt eller ? Har det alltid varit så... jag som avskyr PC Gamer och de som skriver den med hela mitt hjärta

Flakmonkey
Skrivet av Fisse:

PS3 o Xbox *looking sad* försvann hoppet om en realistisk krigsupplevelse *snyft* Fast kanske kan bli småkul iaf. Bara det inte blir en kass portning som är fallet med alldeles för många spel på senaste tiden. Och vafan sammarbetar "PC lamer" och FZ ? Har jag missat detta helt eller ? Har det alltid varit så... jag som avskyr PC Gamer och de som skriver den med hela mitt hjärta

FZ ägs av Hjemmet Mortensen som även äger Superplay och PC Gamer.

Medlem
Skrivet av the wookiee:

Wookieen ryter av glädje.

Homer ryter av glädje


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Vänta nu... Så om jag har förstått det här rätt så är detta ett standalone spel från skaparna av Desert Combat?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv
Medlem

Ser riktigt gött ut!

Medlem

Gött


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av the wookiee:

Wookieen ryter av glädje.

Homer ryter av glädje

Mario ryter av glädje

Skrivet av darkthunder:

Ser mer fram emot detta spel, än Quake Wars. Quake Wars är helt och hållet ett spel gjort för att tävla med EAs Battlefield spel. Quake ska va Quake, inget jävla Quake Battlefield

Nja, håller inte riktigt med. Quake Wars är byggt på Wolfenstein Enemy Territory (som finns ute gratis... *hint *hint). Jag ser det som Wolf ET fast med fordon. Det är klart, det finns en likhet.

Ändå, både QW och Frontlines kommer nog köras varma på min dator.

Redaktör
Skrivet av Fisse:

jag som avskyr PC Gamer och de som skriver den med hela mitt hjärta

Lätt åtgärdat - köp inte tidningen. Ni som inte har nåt emot blaskan kan se fram mot en riktigt trevlig preview. Har hörts ganska lite om detta spel än så länge, men det verkar synnerligen intressant.


signatur
1
Skriv svar