Konceptbilder från HL2: Episode Two

Robot
Medlem
Konceptbilder från HL2: Episode Two

coolt


signatur

Nämen!

NEEEJ! Vad gjorde de med den stackars muskelbilen? Hädelse!

Medlem

De två första bilderna ser ut o visa en 3D modell (kanske direkt ur spelet). Bara att man lagt på en massa filter effekter.

Inaktiv

ok så dom är inne i conceptfasen nu alltså?
när kommer denna episod ut? om 2år typ?..give or take

Medlem

Går utvecklingen bakåt?

Först trailer, sedan bilder och nu konceptbilder.

Medlem
Skrivet av F3D:

ok så dom är inne i conceptfasen nu alltså?
när kommer denna episod ut? om 2år typ?..give or take

Om man räknar i Valve tid så... ja


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av slartibartfast:

NEEEJ! Vad gjorde de med den stackars muskelbilen? Hädelse!

Jag vill veta vad fan dom gjort med Buggyn :\

Medlem
Skrivet av Margy:

Går utvecklingen bakåt?

Först trailer, sedan bilder och nu konceptbilder.

Inaktiv

Inte helt off-topic, kanske snarare i omloppsbana runt orginalämnet, whatever...

Påminn mig här men... Motivet till att dela upp ett spel i kortare episoder är att, just det, kunna släppa nytt material oftare. På detta sätt så kan man lättare hålla sina kunder intresserade för den nästa delen i serien, hålla varumärket vid liv. Och det är absolut inget fel med det, tänk dig att kunna spela 3-5 timmar nytt material från ditt favoritspel varje år. Vi blir nöjda konsumenter och Valve skrattar hela vägen till banken. Om det är detta Valve siktar på så har de hittills grovt missat målet.


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Inaktiv
Skrivet av wiseguy:

Inte helt off-topic, kanske snarare i omloppsbana runt orginalämnet, whatever...

Påminn mig här men... Motivet till att dela upp ett spel i kortare episoder är att, just det, kunna släppa nytt material oftare. På detta sätt så kan man lättare hålla sina kunder intresserade för den nästa delen i serien, hålla varumärket vid liv. Och det är absolut inget fel med det, tänk dig att kunna spela 3-5 timmar nytt material från ditt favoritspel varje år. Vi blir nöjda konsumenter och Valve skrattar hela vägen till banken. Om det är detta Valve siktar på så har de hittills grovt missat målet.

Jag tror man ska se det mer som expansion packs.

Medlem

JA VILL ÅKA


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Förhoppningsvis så suger inte denna bilen inte lika hårt som den förra, helvete vad tråkigt det partiet var.

Medlem
Skrivet av Margy:

Går utvecklingen bakåt?

Först trailer, sedan bilder och nu konceptbilder.

Hehe, ja, man börjar ju tro det.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

1
Skriv svar