Snack om Star Wars Galaxies

QRT
Medlem
Snack om Star Wars Galaxies

Gjorde dom om spelet till pre-cu så skulle jag börja igen.. vad tjänade dom på NGE egentligen?

Inaktiv
Medlem

Tja. jag som många andra slutade spela. Deras "fixar" förstörde bara.. =(


signatur

Bara gör det.

Medlem

Rollback or gtfo.

Medlem

såg fram emot det här liret INNAN det släpptes

Medlem

Kan de ge sig nån gång och börja med SWG2 istället?

Medlem

Att dom orkar fortsätta.


signatur
Inaktiv

pre-cu ?
NGE? Bra att dom iallfall förbättre för dom som fortfarande spelare det.

Inaktiv

QRT och F3D: Word.


signatur
Medlem

www.swgemu.com

Ser väääldigt lovande ut.

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Therradon:

pre-cu ?
NGE? Bra att dom iallfall förbättre för dom som fortfarande spelare det.

Det är knappast förbättringar, snarare försök till att styra upp den sjunkande skutan.


signatur
Medlem
Skrivet av incu:

hmm
ska ju komma annat star wars lir ju från bioware?
hur gåre me de?

http://forums.bioware.com/viewtopic.html?topic=496628&forum=2...

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3155486

Att BioWares kommande MMO ska ha någonting med Star Wars att göra är väl långt ifrån att vara bekräftat. Det enda vi egentligen vet om det är väl att det ska använda sig av HeroEngine, mycket mer än så har inte jag hört i alla fall.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Saknar min Tombacca på Chimeara Servern. skulle lätt avsluta att spela wow om SOE gjorde rollback till det gamla systemet på SWG.
det som kommer bli rätt kul om dom gjorde som med smuggler att man får 30 dagars spel tid gratis för att testa vad som är nytt med yrket, då kan man iaf titta runt, lägga i pengar i husen, och sedan vänta tills dom fattar att dom bara förlorar spelare på sitt skitsystem.

Medlem

Det roliga är ju att dem tror att det går bra för dem.

Medlem

Dem kommer aldrig gå tillbaka till pre-cu.. men jag ser verkligen inte varför... Jag tänker förnya mitt konto varje halvår iaf, endast för att få behålla min kära gubbe ifall dem gör några stora förändringar åt rätt håll. Har haft den kvar sedan 2003

Medlem

Man verkar inte behöva förnya min gubbe finns kvar och jag har inte spelat honom på nära 1 och ett halvt år. Tror nog att dom är lite fega att ta bort konton som det står att dom gör.

Medlem

Stämmer bra, de tar inte bort karraktärer öht.


signatur
Medlem

Vad är SWG för slags spel egentligen.
Hade tänkt köpa Star Wars Jedi Academy men det fanns inte och då såg jag SWG. Är de ett bra spel eller???


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Inaktiv

Jag slutade som många andra att spela SWG efter Combat Upgrade. Ett halvår senare gav jag spelet en ny chans och spelade 2-3 månader. Höll uppe igen ett för att en sista gång logga in och upptäcka att det inte fanns en kotte på servern.

1
Skriv svar