World of Warcraft uppdaterat

Robot
Medlem
World of Warcraft uppdaterat

Herregud, fastnade på 92% från Blizzard downloader.

Nåja, FZ finns ju <3

Medlem

Downloadern är lite mupp den här patchen ("There were several problems saving the data to disk" eller liknande), det är bara att starta om den så funkar det.


signatur

LotRO - Miryalin, lore-master på Laurelin-EU

Medlem

Downloadern funkar aldrig som man vill..

Medlem

Konstigt, hade samma problem jag "There were several problems saving the data to disk" aldrig sett tidigare... drog ner den här från fz istället men då blev något annat mupp.

Detta är på min tjejs dator som har Burning crusade. Jag själv har ett konto utan burning crusade.

Så på hennes dator, kan jag nu inte längre logga in med hennes accout, fast med mitt "vanliga" så funkar det utmärkt.

Är denna patchen enbart till "vanliga" eller även TBC?


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Patchen gäller statistik för arenor, så det är nog lokalt för tBC.


signatur

LotRO - Miryalin, lore-master på Laurelin-EU

Medlem

enbart för TBC eftersom den fixar några UI problem med arenan


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

skummt, aja... jag får väll låta downloadern stå o tugga ett tag så kanske det löser sig ;o)


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem
Skrivet av gurkoz:

Konstigt, hade samma problem jag "There were several problems saving the data to disk" aldrig sett tidigare... drog ner den här från fz istället men då blev något annat mupp

Fick precis samma problem, inte heller jag har fått det tidigare. Det var bara att starta om det så fungerade det för mig.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

samma problem . men gick till sig efter en stund

Skägg.
10 Chambers

Inbyggda stannade vid 7% för mig, men installationen fungerade utan problem.


signatur
Medlem

Hade feta problem med att få ner patchen från Blizard! Lite över 3 mb tog typ 25 min, för han stod bara å hacka. Men nu vet man att alla patchar man behöver finns här på FZ!


signatur

AMD Athlon 64 3500+ | 1024 GB ram 400mhz | Geforce 7800 GS 440/1550Mhz |

Medlem

Inbyggda stannade upp vid 80% gick o tog en kaffe klart när jag kom till datorn igen hängde sig kanske i 2min max


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Hmm nu kl tidigt på lördag går det inte att logga in nån mer med problemet ?


signatur

-| Spel ska köpas inte stjälas |-

Medlem

Vid fem funkade det då var jag fortfarande inne o spela sen gick jag o la mig en stund efter..

var säkert bara nått tillfälligt.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Inaktiv

Funkade smärtfritt för mig. Hann knappt reagera innan patchen var nerladdad och installerad. Har dock hört många som har problem, precis som de ni nämner...

1
Skriv svar