Ny trailer från Sword of the New World

Robot
Inaktiv
Ny trailer från Sword of the New World

såg rätt fint ut


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Jag håller med. Det ser verkligen inte illa ut för att vara ett koreanskt mmorpg. Kanske borde kolla in detta lite mer..


signatur

tjenare!

Medlem

Sedan att man kan ha flera char SAMTIDIGT är ju bara det en anledning för ett köp...


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Skulle inte förvåna mig om spel stilen innebär ensidig 'Grind' 100 levlar och avsaknad av djup, precis som ett antal Koreanska MMO's tidigare.
Men Intressant att man kan lira med flera chars på samma gång.

Medlem

Hmpf... Kommer troligtvis lagga apa när man spelar. Förhoppningsvis så kanske de bjuder på euroservrar. Jag är fortfarande relativt skeptiskt.


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Medlem

Ser ganska tråkigt ut. Men man får juh inte se speciellt mycket förutom att dom slåss och shit, och just det ser ganska tråkigt ut, får inte veta nått om storyn. ><. Om det finns nån.

Inaktiv

Måste säga att även fast det är Koreansk, och det endast var fighting-scener i trailern, så såg det faktiskt intressant ut! Skulle vara kul att testa

Medlem

Det är väl ganska vedertaget att just grind- och fightingspel är mer uppskattade i öst än hos oss... jag undrar dock när de själva ska inse det. Finns det över huvud taget någon annan utvecklare än Square Enix som lyckats i västvärlden med sin typ av spel? Generellt talat förstås.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

1
Skriv svar