Nya bilder från Tekken 6

Robot
Medlem
Nya bilder från Tekken 6

ser helt okej ut på dom små bilderna ...


signatur

Nämen!

Inaktiv

Värdelöst att dem inte visar screenshots på dem gubbar man känner igen.

Medlem

Inte spelat tekken på länge eller ? för Bryan Fury var med på några. Jack var även med + som det ser ut som en muterad variant av Jack.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Sött som socker.

Medlem

Tekken 1, 2 & 3 har jag spelat. Spelade också lite Tag tournament, sen blev det hyfsat tråkigt, inte rört 4an.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Tag Turnament är en stygglese, 4an är som 3an mer är tag turnament.
Dark Resurrection till PSP är 4an fast med charaktärer ifrån Arkad versionen. Är förvånad över hur bra det ser ut till psp faktiskt. Med tanke på hårdvaran som finns i psp.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Inaktiv

De verkar inte ta några risker med innovation ser jag.

Inaktiv
Inaktiv
Skrivet av F3D:

Asuka Kazama <3

<3


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Inaktiv

all anime-nerds hail

Inaktiv
Skrivet av Ctrl:

Inte spelat tekken på länge eller ? för Bryan Fury var med på några. Jack var även med + som det ser ut som en muterad variant av Jack.

Jag menade att de var synd att de mest koncentrerade på de nya karaktärerna. De flesta borde väl vara med intresserade av att se bilder på Paul, King, Lei mfl för att kunna jämföra lite med de äldre spelen.

Medlem

Ja grafiken eller gameplayet ser ju inte så jävla nice ut. Hoppas dom fixar till grafiken lite, för nu ser det ju massvis med sämre ut än VF5, och button mashing har jag aldrig gillat. Hoppas det blir en trevlig överaskning

Medlem

Varför väljer alla som gör fightingspel att göra karaktärerna så de ser ut som plast? Def Jam är väl det enda undantaget. Det är väl knappast någon teknisk begränsning med bara 2 karaktärer på skärmen och begränsad storlek på miljöerna i fightingspel.


signatur

Patrick
Producer@DICE

Flakmonkey
Skrivet av mongi:

Varför väljer alla som gör fightingspel att göra karaktärerna så de ser ut som plast? Def Jam är väl det enda undantaget. Det är väl knappast någon teknisk begränsning med bara 2 karaktärer på skärmen och begränsad storlek på miljöerna i fightingspel.

Japaner gillar plast?

1
Skriv svar