Dreamlords är igång

Medlem
Dreamlords är igång

Blä, avgiftsbelagd.
Det går bort

För de som inte är lika snåla som jag så är det nog rätt så intressant.
Ser bra ut i alla fall.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Undrar varför deras menyer ser ut som wow

Inaktiv

Jag förstår inte varför han jämfört spelet med World of Warcraft när det inte är likt på något sätt varken till utseende eller spelmekaniskt. Jag skulle snarare jämföra det med Civilization mixat med rollspel och RTS-moment. Har spelat det sen igår nu och börjar äntligen sätta mig in lite i hur det funkar.

Tyvärr är RTS-klienten lite hård i kanterna än så länge men potentialen finns där och förhoppningsvis kan kanterna mjukas ut med tiden. Den web-baserade strategidelen är däremot spelets behållning än så länge.

Det är definitivt värt ett test om man är intresserad av en lite annorlunda tappning av termen MMO. Dock krävs det en del tålamod för att sätta sig in i spelmekaniken.

Medlem

Ska iaf ge spelet en liten chans när jag får tid över efter alla uppgifter samt special arbeten..

Bwahaha, "betalningskraftig" är lätt veckans bästa ord.

Jag tror inte det där citatet var menat för en community med så stark "gratis är gott"-attityd som FZ...

Inaktiv

Dreamlords aside..
Battlefield och Riddick är väll endå inte det enda som släppts?
Ge lite cred till typ Ground Controll och Just Cause ffs..lätt att man ger dom cred innan Battlefield.

Medlem

Jag förstår ingenting av spelet. Köpte det vid midnatt igår och spelade nån timma. Det är säkert kul om man sätter sig in i det. Men det jag inte gillar är att zoomen på rts-klienten är kass. Låt oss få överblick!

1
Skriv svar