Ny forumavdelning - Armed Assault

Inaktiv
Ny forumavdelning - Armed Assault

Fick just upp ögonen för det här spelet. Laddar hem demo't nu.

Medlem

Får se vad SecuROM innebär för problem denna gång. Kan de inte skippa den skiten, seriöst??!

Medlem

wtf jag hade ingen aning om att det skulle komma imån . Eller att det fanns en demo . Tankar nu

Medlem

*längtar* beställt en ny burk och skall KÖPA spelet så fort det kommer till jobbet.

btw. SecuRom har aldrig krånglat utan det är starforce...bara de som tankar ned spelet som har problem med secuROM...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Trevligt, fick hem mitt ex idag och har lirat en hel del. Inga problem med kopieringskyddet eller spelet isig.

Medlem

Är det något att ha? Hörde att demot vara ganska dåligt...


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

Hoppas det släpps en Ö utan en massa onödigt gräs som dödar datorn.

Medlem

ÄNTILGEN!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

när jag har mer än 20fps på min E6600, 2GB RAM & X1900XT-burk @ 1024*768 med en jävla massa saker på low, då ger jag spelet en ny chans..

Medlem
Skrivet av PvtNils:

Hoppas det släpps en Ö utan en massa onödigt gräs som dödar datorn.

Släpptes för över en månad sedan.
http://www.armedassault.info/index.php?option=com_content&tas...

Medlem

Ska bli spännande och se vad det är för prestandaskillnader mellan hela versionen som släpps nu och demot Demot blev segt va man än gjorde.. Inte alltid men på ett antal ställen

Inaktiv

Tja... Demot var knappast imponerande, absolut inget köp för mig.

Medlem

Redan köpt tyska versionen när den släpptes, spelet rockar precis som OFP. På tiden att vi får egen forumplats


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Medlem

fan vad avancerat spel kommer ta evigheter för mig o lära mig det :P. Men rätt ok demo

Medlem

Fick SMS från webhallen idag.. ..ARMA har anlänt och väntar på posten MUHAHAHA!!! Nu jävlar gubbar!!

Medlem
Skrivet av bodybag:

Fick SMS från webhallen idag.. ..ARMA har anlänt och väntar på posten MUHAHAHA!!! Nu jävlar gubbar!!

Är sååååå J**LA avis!
Gött för dig!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Inaktiv
Skrivet av PvtNils:

Hoppas det släpps en Ö utan en massa onödigt gräs som dödar datorn.

I den europeiska versionen finns möjligheten med lite eller inget gräs alls...tydligen

Skribent

Ni med den engelska versionen, har de fixat så det verkligen går att inaktivera spårljusen från ksp och ak?

Medlem
Skrivet av Holmgren:
Skrivet av PvtNils:

Hoppas det släpps en Ö utan en massa onödigt gräs som dödar datorn.

I den europeiska versionen finns möjligheten med lite eller inget gräs alls...tydligen

Både den europeiska och alla de andra versionerna kommer att patchas till 1.05 om en eller två veckor (enligt utvecklarna).

Medlem

En fråga bara kommer jag kunna lira detta spel på min Core2duo6600 med ett 8800GTX och 2 gb corsair xms extreme utan att spelet hackar sönder som demon gjorde. För jag är väldigt sugen på detta bara det funkar bra så plz anyone berätta hur hela är ^^

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

En fråga bara kommer jag kunna lira detta spel på min Core2duo6600 med ett 8800GTX och 2 gb corsair xms extreme utan att spelet hackar sönder som demon gjorde. För jag är väldigt sugen på detta bara det funkar bra så plz anyone berätta hur hela är ^^

Jag sitter på motsvarande rigg, fast en 6400, och ArmA flyter på riktigt fint, endast på höga viewdistances märker man att det kan sakta ner.

Medlem

Okej men har du allt på max då eller ?

Medlem

Ja, i 1600x1200, ingen AA.

Medlem

okej får väl bli att handla skiten då Kör ju dock vista och så det blir väl 10%+ i memory usage

Inaktiv

Sådär, då var ArmA beställt. Skiter i om det kommer att hacka på min P4. Jag ska bara ha det.

Medlem

Köpt det nu och instalerar återkommer sen om hur det funkar osv Började med att pisset krashade kul...

Skrivet av BlackBurn:

En fråga bara kommer jag kunna lira detta spel på min Core2duo6600 med ett 8800GTX och 2 gb corsair xms extreme utan att spelet hackar sönder som demon gjorde. För jag är väldigt sugen på detta bara det funkar bra så plz anyone berätta hur hela är ^^

Jag har 3.2 ghz 1024 ram 6600 256 mb. Spelet flyter på bra med min tyska version utan att hacka! Med det mesta på maimum.


signatur
Medlem

Okej jag fick aldrig möjligheten för det första som hände var att spelet krasha till desktop Kör Vista men det borde ju inte vara något problem tycker man om inte de som gjort spelet har stannat på år 2002.
De verkar tydligen har gjort det för detta spel funkar inte på ett rigg för 16000 bra där !

Medlem

Vista suger! End of story.

12
Skriv svar