Detta eviga sökande.

Detta eviga sökande.

[ia=4515]

Jo, jag letar åter igen efter ett nytt tema till min blog: The Fool och hur mycket jag än letar så verkar jag aldrig hitta något tema som passar min smak.

Varför frågar jag mig då det finns hur många olika teman som helst. Men alla är antingen så grymt fula eller så saknas det någonting i de som gör att jag inte vill använda de. Eller så förstör de min nuvarande design. Bilder får text tätt tätt intill sig och förstör designen eller så är det för mycket död yta.

Det är riktigt tråkigt. Men jag får leta vidare. Har redan skrivit om det på min blog så istället för att editera det inlägget ännu en gång tar jag nu en liten del av eran tid. Ni får ursäkta men det känns bara bra att få ur skiten ur ens system ännu en gång.

The Morning After är ett rätt så läckert tema, men det kräver att jag gör mina egna bilder med en viss bredd och den förstör designen på mina existerande inlägg, alltså går den inte att använda

Jag vill verkligen hitta ett tema som jag trivs med snart, detta letande går mig på nerverna.

Tack för att ni kanske läste igenom allt. Nu måste jag tillbaka till mitt letande.

#blogg


signatur

otoboku.se - english is fun
deculture.se - Den enda webtidningen om anime, manga, tv-spel och visual novels på svenska

Inaktiv
Detta eviga sökande.

Att leta efter redan existerande teman som passar är en pina. Bäst är självklart att anstränga sig och försöka göra ett själv!


signatur

Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte gillar dig, men det gör jag; tror jag

Vilket jag gärna skulle göra, om jag kunde. Men jag saknar de kunskaperna så det får bli såhär. Att leta efter teman som finns och sedan editera det om man kan, annars letar man vidare. Finns inte så mycket annat att göra.

Det värsta är att jag brukar leta nya teman så fort jag har blivit nöjd med ett nuvarande tema

Unsleepable i dagsläget(080706) fungerar ypperligt bra och jag gillar det, men jag vet inte om jag ska behålla det.


signatur

otoboku.se - english is fun
deculture.se - Den enda webtidningen om anime, manga, tv-spel och visual novels på svenska

1
Skriv svar