Playstation 3-trailer för F.E.A.R.

Robot
Inaktiv
Playstation 3-trailer för F.E.A.R.

garvar åt vad dom säger om spelet


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av MacCoy:

garvar åt vad dom säger om spelet

...och med det menar du?

Medlem
Skrivet av SoRight:
Skrivet av MacCoy:

garvar åt vad dom säger om spelet

...och med det menar du?

att han underskattar en av dom bästa fps spelen som släppts dom sista åren.

eller bara tycker att deras promotion låter lite löjlig

IAAAAAAAAFffffffffff.....

Så får jag mitt X1950Pro imorgon ( hoppas jag!) och då ska jag köra expansion packet i 1600X1200

:heart:

Medlem

Har inte alla vid detta laget spelat F.E.A.R.?

Medlem

Gillade "Exclusive Instant Action", finns ju redan på 360-varianten av spelet.

F.E.A.R känns ju inte så himla fräsch längre. Iofs helt OK spel men ängå.

Medlem

Älskade F.E.A.Rs underbar action och AI, storyn är okej, men inte fan är det särskilt skrämmande (fast exp var mycket bättre på den delen).

Ser ingen skillnad på PS3 och PC grafik :/ dåligt?

Ge mig Penumbra.

Medlem

Tyckte det såg likadant ut som på PC vilket får anses vara ett bra betyg. Ett bra spel, det kan kanske PS3an behöva...


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Med allt hype om PS3ns prestanda och cell processorn så kan man tycka att det ska se i varje fall märkbart bättre ut.

Flakmonkey

De använder ju samma grafikmotor och samma modeller, texturer, etc... är ju det som avgör hur snyggt det blir, inte maskinen i sig

Inaktiv
Skrivet av Svenpa:

Med allt hype om PS3ns prestanda och cell processorn så kan man tycka att det ska se i varje fall märkbart bättre ut.

inkompetenta devs

Inaktiv

Kolla noga på videon så ser man ett nytt vapen faktiskt !!!!

Medlem
Skrivet av Nosnos:

De använder ju samma grafikmotor och samma modeller, texturer, etc... är ju det som avgör hur snyggt det blir, inte maskinen i sig

Ja det är klart det är gränserna för hur snyggt det kan se ut. Däremot går det ju att snygga till ett spel betydligt ändå utan att göra om hela motorn liksom. Hemmapulare har ju bland annat snyggat till Thief 3 och Deus Ex 2 något ofantligt med större texturer.

PS3/Cell har fortfarande att bevisa vad Sony officials snackar...


signatur

system: online

Flakmonkey
Skrivet av system-online:
Skrivet av Nosnos:

De använder ju samma grafikmotor och samma modeller, texturer, etc... är ju det som avgör hur snyggt det blir, inte maskinen i sig

Ja det är klart det är gränserna för hur snyggt det kan se ut. Däremot går det ju att snygga till ett spel betydligt ändå utan att göra om hela motorn liksom. Hemmapulare har ju bland annat snyggat till Thief 3 och Deus Ex 2 något ofantligt med större texturer.

PS3/Cell har fortfarande att bevisa vad Sony officials snackar...

Och precis därför som man aldrig ska döma en konsol efter multiplattformsspel, det är ren idioti. Var precis samma sak när 360 kom, folk såg Quake 4 och sa att det var mycket snyggare på PC och sa att maskinen sög. Nu har vi dock spel som Gears of War där maskinen används på rätt sätt och som ser bra mycket bättre ut än tex FEAR till samma maskin... På samma sätt ska du ju titta på Motorstorm, Lair, Heavenly Sword, eller något annat spel som utvecklas med PS3 och Cell i åtanke...

1
Skriv svar