Robot
Crackdown

Hade det inte varit för att spelets huvudperson är en namnlös polis, grafiken av årets snitt och plattformen exklusivt är Xbox 360 hade Crackdown lika gärna kunnat kallas för Grand Theft Auto: Pacific City. Trots att det övergripande målet är att jaga brottslingar är ändå likheterna med Rockstars omåttligt populära gangsterserie slående - "lös problemet med alla till buds stående medel". I nio fall av tio involverar det skjutvapen, biljakter och explosioner. Målen må vara motsatta, men medlen är ironiskt nog ändå närapå identiska.


Medlem
FZ recenserar Crackdown

ge mig till pc

skulle säker bli en kes portning, men ge mig!


signatur

Bengebolle

Inaktiv

värt att skaffa en 360 för?...RAAHH vill ha en


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Detta spel Ä-G-E-R

Inaktiv

ååå så sugen man blir på det

verkar jäkligt fartfyllt ^^ Blir en demotankning först å främst

Medlem

Riktigt bra spel imo, förtjänar att köpas för spelet själv och inte för Halo 3 betan

Inget slår dock när man testade demot och kastade en gängbil med folk i ner på en annan gängbil ^^


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

En lite mer reserverad åsikt skulle jag nog kunna framhålla då jag anser att spelet är för monotont i anseende till uppdragen, tillför inte mycket nytt jämfört med vad GTA3 gjorde för X år sen.
När man i GTA och SAINTS ROW kan utföra massa olika uppdrag som är relativt omväxlande och är dialogmässigt fnissiga.
Jag får känslan av att de har ersatt allt roligt i spelet med mer våld för att kunna krypa under nån rating för att sälja till yngre kids.
Allt är stelt och fantasilöst, typ sånt spel som nån i ett stylrelsemöte skulle generera.
Nej, jag rekommenderar att skapa en tjockis med fula kläder i SAINTSROW och skratta åt fetknoppens framfart i ghettot.

Men men, gillar du det så är det ju bara att spela på.

Medlem

^-- Det som skrämmer mig mest är att du slösade bort en så stor mängd tid med att skapa ditt account för att skriva det där.

Inaktiv

Arkad i all ära, men det här spelet förtjänar INTE 4.5/5.

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^-- Det som skrämmer mig mest är att du slösade bort en så stor mängd tid med att skapa ditt account för att skriva det där.

Du behöver inte vara rädd! Vad gör man inte för att undgå 500k/s cappen.

Inaktiv

Skitbra spel. Lirat demon riktigt mycket, blir till att boka!


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

det här spelet längtar jag efter, ska hämta det på direkten det släpps här i vår lokala game-affär (har fått värdecheckar i julklapp där)


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Wow! har aldrig ens hört talas om detta men caaoobangaa va action! gimme gimme


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Youtube-proffs

Detta förtjänar lätt 4,5 av 5! JAg är nyfiken vad det är för uppdrag and so on Eller om det bara är att slakta!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

kljzdbjklv har ju rätt. Det är ett helt hjärndött spel, och när "det är så roligt att hoppa mellan husen och slå iväg folk jättelångt" lagt sig så kommer också detta spel falla i glömska.

Ovanligt att spel får skyhöga betyg på FZ. Inflationen har slagit till här, än mer än på andra ställen.

Medlem
Skrivet av Bazil:

Arkad i all ära, men det här spelet förtjänar INTE 4.5/5.

Gör en egen spelsida då och skriv din egna recension, alla har inte samma smak. Crackdown förtjänar lätt 4.5/5.

Medlem

Verkar inte så överdrivet kul om jag ska vara ärlig.

Inaktiv
Skrivet av Karmalicious:

kljzdbjklv har ju rätt. Det är ett helt hjärndött spel, och när "det är så roligt att hoppa mellan husen och slå iväg folk jättelångt" lagt sig så kommer också detta spel falla i glömska.

Ovanligt att spel får skyhöga betyg på FZ. Inflationen har slagit till här, än mer än på andra ställen.

Du kan ju titta runt på lite andra sidor och kolla vad spelet fått i betyg...

Bra spel skall ha bra betyg. Punkt slut?


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Ser ju vansinnigt kul ut på screensen. Första gången på länge jag faktiskt blir nyfiken på ett spel utifrån screens.

Medlem

GE MIG NU!!! Hade inte ens hört talas om detta men det ser ju skitkul ut


signatur

Submission is for the weak

Medlem

totalt hjärndött spel, ingen story, inget djup,....

...bara totalt hämningsfri intelligentbefriad HÄÄÄÄÄÄRLIG shooter!!!

detta åker in i 360n de gånger jag kräver något som inte använder min IQ,..och det är befriande och skönt.

klart bra spel...och jag har ännu inte kört co-op.

Medlem

Fan är jag helt bakom flötet, eller är det verkligen så snyggt som screensen visar? Ja menar, kan Xbox360'n levera den grafiken, jag är mäkta imponerad. Om det dessutom flyter ser ju spelet ut att vara as roligt, har alltig gillat GTA serien. Problemet är dock att konsollen är fortfarande så pass dyr för endast ett spel ;/.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Meningen med tråden är att diskutera recensionen. Folk kommer ha avvikande åsikter. Det får nog ni kids klara av.

edy: Jag kollar runt. Alla skriver om hur många brister spelet har, men hur de ändå tycker att det är så roligt. Dock ger de stora sidorna, IGN, Gamespot, Hype.se m fl runt 8 (eller 3 i Hype's fall) (Eurogamer undantaget, men de har värre betygsinflation än FZ). Alltså inte i närheten av perfektion som man tycker här på FZ. Så ditt infantila tyckande att bra spel ska ha bra betyg stämmer. Dock är inte det här spelet ett av dem.

B0ne: Spelet flyter på bra. Men det är ärligt talat snyggare på Screensen än i själva spelet. Vissa saker känns riktigt bra. Andra mindre bra.

Jag har ingen 360 och läste någon konkret information om spelet först igår, men fan så mycket bättre än GTA-spel (i 3D) det verkar. Av ett antal olika skäl.

Inaktiv

Spelet är inte polerat, visst, de har gjort en free-roaming stad att leka i, men med absolut INGENTING att göra i den förutom att hoppa över tak och panga på allt man ser.
Alla missions man gör är hur tråkiga som helst, gå och döda den bossen, sen gör det igen 50 gånger, kul.
Hjärndött spel får hjärndöd recension, spelet förtjänar inte mer än en 2:a.

Medlem

Verkar som många har spelat hela spelet vilket jag finner lite konstigt då det inte är släppt än...


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Finns minigun med i spelet då lovar jag o köpa en 360 snart ? Annars blire smisk!


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

jag var väldigt tveksam till det här spelet först, men efter att spelat demon ett antal gånger så är det väldigt kul. Jag hittar då alltid något nytt att göra när man spelar. Kommer köpa på realse dagen


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Karmalicious:

Meningen med tråden är att diskutera recensionen. Folk kommer ha avvikande åsikter. Det får nog ni kids klara av.

edy: Jag kollar runt. Alla skriver om hur många brister spelet har, men hur de ändå tycker att det är så roligt. Dock ger de stora sidorna, IGN, Gamespot, Hype.se m fl runt 8 (eller 3 i Hype's fall) (Eurogamer undantaget, men de har värre betygsinflation än FZ). Alltså inte i närheten av perfektion som man tycker här på FZ. Så ditt infantila tyckande att bra spel ska ha bra betyg stämmer. Dock är inte det här spelet ett av dem.

B0ne: Spelet flyter på bra. Men det är ärligt talat snyggare på Screensen än i själva spelet. Vissa saker känns riktigt bra. Andra mindre bra.

Varför gå till personangrepp och påstå att mitt tycke skulle vara barnsligt?

Det är till majoriteten att besluta huruvida spelet är skit eller toppen...

:heart: (alla hjärtans dag)


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Inaktiv
Skrivet av Bill:

Finns minigun med i spelet då lovar jag o köpa en 360 snart ? Annars blire smisk!

Beror på vad du menar med minigun. Jag har stött på M60 i demon.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

123
Skriv svar