Demo av C&C 3: Tiberium Wars på gång

Robot
Medlem
Demo av C&C 3: Tiberium Wars på gång

det börjar närma sig, hoppas dom får till känslan i tiberium världen!

Medlem

Trevligt har man nått att se fram imot

Medlem

inte för ea e så bra på C&C grenen som westwood var men det här är värt att testa

hoppas de kan göra ett spel med bra support för en gångs skull


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Antar att det är Xboxen som får demot först, har varit så i många fall. Iof så är det Fileplanet som rapporterar så jag hoppas verkligen att jag har fel.
Kanske dags att slänga in Generals och värma upp lite.:D


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Hoppas det inte blir en ny flopp ala Tiberian Sun


signatur

-| Spel ska köpas inte stjälas |-

Medlem

Jag spelade aldrig Tiberian Sun.. Lirade bara 1an vilket sitter kvar bra i minnet fick iofrsj hem C&C First Decade i brevlådan igår så är det värt att spela igenom? sitter med GDI kampanjen från 1an nu till och börja med ;P awsome!


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

är det bara jag som faktiskt tycker tiberian sun e bra?


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:

är det bara jag som faktiskt tycker tiberian sun e bra?

Nej, inte bara du som tycker det. Tiberium Sun på kanske inte vara lika bra som vissa av dess föregångare, men för den skull så är den inte kass

Ser fram emot demot av Tiberium Wars.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Gillade oxå Tiberian Sun


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

Nice, hoppas der blir ett Mp demo.

Medlem

Älskade redalert, 1 och 2. Blev barnsligt förtjust i C&C - Generals trots alla problem med stabilitet och balans

Rocket Buggys anyone?

Iafall. Började precis läsa om C&C 3.
Och har en fråga som jag inte hittar svar på nånstans...

Kommer det finnas olika generaler så som i generals?
Har ju inte hittat nå svar på det, så troligtvis är svaret nej.

Anyone?


signatur

Bara gör det.

Medlem

hoppas att det inte är något Fileplanet members only skit som de brukar ha, så att man måste ha cd key osv...

Medlem
Skrivet av Groggo:

Älskade redalert, 1 och 2. Blev barnsligt förtjust i C&C - Generals trots alla problem med stabilitet och balans

Rocket Buggys anyone?

Iafall. Började precis läsa om C&C 3.
Och har en fråga som jag inte hittar svar på nånstans...

Kommer det finnas olika generaler så som i generals?
Har ju inte hittat nå svar på det, så troligtvis är svaret nej.

Anyone?

Iom att generaler tillkom i "C&C Generals" tror jag inte de kommer finnas i C&C 3, vilket jag inte tycker de borde.

Det var en frisk vind och något lite annorlunda, men det känns inte som att det passar in riktigt.
Däremot lär det väl finnas speciella enheter som tidigare.
Red Alert som du nämnde t.ex har ju Tanya, och hon var ju faktiskt rätt rolig att kuta runt med

Medlem

Jag spelade C&C och Red Alert tills 486an glödde, sen stod jag tom och köade för en kopia av tib sun kom hem installerade skiten och har aldrig blivit mer besviken.

TOTAL KATASTROF tyckte jag det va och jag är inte ensam


signatur

-| Spel ska köpas inte stjälas |-

Medlem

yeah!
vill ha demot nu


signatur

Bengebolle

Medlem

Japp, Tiberium Sun var ingen höjdare. Passade inte alls in i C&C serien.

Medlem

jooooohhh anyway... gif me demöz!!!


signatur

Nämen!

Inaktiv

Har också lirat igenom C&C serien och håller med om att Tiberium Sun var riktigt dåligt. Det bäst är lätt RA 2 så jävla skojiga enheter....

Medlem

Kan hålla med om att Tiberian Sun inte var den höjdare som man hade väntat sig (bättre än Renegade dock). Blev mer spelande av Red Alert 2 som får anses vara bland Westwoods bästa. Men med lite .ini haxande så blev dock TS kul igen.
Avaktiverade direkt dom där självmords drones som bara var irriterande när de lyckades ta sig igenom firestorm försvaret och spränga ens war factory eller en massa helipads...

Ingame filmerna i TS var inte heller i klass med dom i t.ex. Red Alert 1/2. Hoppas att dom gör det bra i Tiberium Wars och med kändisar som Michael Ironside och Billy Dee Williams (Lando Calrissian i SW Return of the Jedi för er som inte vet), samt förstås Joseph D. Kucan så kan det nog bli bra.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

gimme gimme!
ja tyckte både TS och RA 2 har sina kvalitéer, en sak ja saknar stort i generals e båtar och sprängbara och reparerbara broar.

Medlem

Tyvärr gubs blir nog inge demo iaf inte på tisdag.
Läste nånstans om att ett ut-talande gjorts att det var misstaget skrivet februari 20.

Nu står det >"coming soon"< istället

1
Skriv svar