Åtta skärmdumpar från Warhound

Robot
Medlem
Åtta skärmdumpar från Warhound

miljöerna ser ju helt ok ut. Karaktärerna ser ju en aning plastiga ut skulle jag nog vilja påstå


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Gubbarna ser ut som om de har toppats i en oljeburk...jaja, få se hur detta spel blir.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Gubbarna ser ut som om de har toppats i en oljeburk...jaja, få se hur detta spel blir.

Tror inte de är doppade i olja. Tror det är afrikaner faktiskt...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

--^ Haha den var bra...

I övrigt ser spelet helt sjukt snyggt ut, snygga skarpa texturer, många detaljer och snygga modeller. Skogen och ljuset ser mycket fint ut också. Skulle man kunna gissa på Call of Juarez motorn? Kanske kunde vara samma motor som i El matador också.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

varför modelera porerna?har inte tänkt att gå så nära inpå fi i ett Fps spel ändå.:P hehe nåja..kan ju kanske bli något det här.snyggt är det ialf(men grafik är ju inte allt,som ni vet)

Inaktiv

plastic fantastic.....och dåligt modelerade karaktärer...vad med kan man önska


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

MacCoy noob, modellerna är bra


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Ser ut som oblivions motor eller vad säger ni som är oblivion spelare?


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

Inte undra på att killen på första bilder ser ut att ha ont!
Han har ju för böveln en kalashnikov uppkörd i baken ju!!! Hua!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Snyggt! på sista bilden ser merchen ut som han är 70 bast.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

1
Skriv svar