Stora tjejproblem!

Inaktiv
Stora tjejproblem!

Sitter här och begrundar mitt liv. Seriös filosof som jag är. Ibland. Jag är student men har inte lyckats greja ett fast jobb under sommaren. Bara lite ströjobb. Lite kartor här lite designjobb där. Jag behöver inte köpa nudlar men måste ändå tänka lite över vad som inhandlas. Lets cut to the chase, jag vill ha en PS3! Min kära bror köpte ett häromdagen och rapporterna om hur bra GTA 4 är haglar in på min MSN titt som tätt. Suget är mer än stort nu, det är gigantiskt.

Jag utarbetade en plan. Säljer jag mitt Wii med en hel del toppspel och Wii Fit-brädan borde det rassla in några fina laxar. Jag har även en del roliga VC-spel. Någon som är intresserad? Kom igen nu! Ni får det billigt!

Ungefär där kommer jag ihåg att jag har en flickvän. En flickvän som vanligtvis är anti TV-spel men i nuläget älskar Nintendos Wii. Jepp, jag får INTE sälja det. Speciellt inte nu när hon väger sig varje kväll på "sin" Wii balance board och samtidigt krossar mina rekord på löpande band. Ja nått har hänt, jag får stryk av henne i ALLA minispel. Jag vill sälja min Wii och köpa ett PS3, nu!

Men får inte, vilken jävla toffel jag är

Är det här jag?

#blogg


signatur

lugn, dä ordner sig.

Inaktiv
Stora tjejproblem!

Sälj skiten till henne, då blir den ju faktiskt hennes, du får pengar och POFF alla nöjda?


signatur

It was my destiny to be here; in the box

Eller ännu bättre, kolla upp vilka nackdelar X0 versionen har och köp en X0 som troligen har större spelutbud som du vill ha än PS3.

Rättare sagt: Kolla upp vilken konsol som har flest spel du är intresserad av innan du köper en konsol för ett spel, det lär du ångra förr eller senare.


signatur

otoboku.se - english is fun
deculture.se - Den enda webtidningen om anime, manga, tv-spel och visual novels på svenska

Inaktiv

Har lagt fram det förslaget till henne ungefär,, 10 ggr men hon skakar bara på huvudet och hoppar helt ogenerat över till nått annat ämne. Dagens I-landsproblem jag vet.

Jag har bestämt mig för en PS3. Mycket snyggare plus att den låter mindre


signatur

lugn, dä ordner sig.

Inaktiv

Dum tjej Men om Wii'n är din får du väl göra vad du vill.. eller är det dumpad-varning på en sådan handling?

Fan vad jag aldrig skulle klara en sån relation.


signatur

It was my destiny to be here; in the box

Inaktiv

Hehe ja ska göra revolt!

Och nej dä ä långt från nånn dump-varning ..tror ja


signatur

lugn, dä ordner sig.

1
Skriv svar