De tio hetaste Playstation 3-spelen 2007

Robot
De tio hetaste Playstation 3-spelen 2007

Europalanseringen av Playstation 3 är inte mycket mer än en månad bort och det med det en minst sagt gedigen lista av lanseringstitlar. Några av dessa hittar ni på den här listan, men det finns även en mängd höjdare som anländer senare under gamingåret.


Jh
Medlem
FZ listar - hetast på Playstation 3 i år

Trist att säga men.. listan är rätt så tråkig Blir nog vänta ett bra tag om Ps3 hittar hem till mig.. om det gör det alls.
Priset får det sänka 50% (minst) och ta fram några riktigt tunga titlar.
Risken är väl att när det är dags så ligger kära PC:n hästlängder före igen.


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

Jag tycker denna tilltalar mig bra mycket mer än Xbox 360:s eller Wii:s för den delen.

Men då har jag förbokat ps3 och inget annat.:)


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Förutom FF13, MGS4 och Tekken 5.2 så finns det inte alls mycket exklusivt som intresserar mig hos PS3. Solid Snake's sista äventyr är väl det med mest dragningskraft, nästan tvingar en att skaffa konsollen


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Killzone 2 ska bort, spelet förtjänar ingen hype efter föregångaren och "gameplay" CGI filmen.

Medlem

MGS4 kommer troligtvis nästa år och då är det inte mycket kvar som motiverar. Killzone2 verkar väl "hyffsat" men ingen konsol säljare. Skaffar jag Ps3 i år är det nog för Blue-ray.

Inaktiv
Skrivet av Jh:

Trist att säga men.. listan är rätt så tråkig Blir nog vänta ett bra tag om Ps3 hittar hem till mig.. om det gör det alls.
Priset får det sänka 50% (minst) och ta fram några riktigt tunga titlar.
Risken är väl att när det är dags så ligger kära PC:n hästlängder före igen.

jag tycker också den är rätt trist , men ett spel jag tycker dom verkligen har glömt är lord of the ring the white council , blandning mellan gothic 3 och oblivion ungefär fast i sagan om ringens vackra midgård , kan bli en riktig hit !

Medlem

ha ha stackars Sony! ingen vill ha den där burken längre


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

av alla dom spelen är det bara MGS4 som jag vill ha men det kommer ju knappast i år så ingen ps3 för min del.

Inaktiv

Märker varför jag valde rätt i x360, det är inte att spelen är dåliga, men de tilltalar inte mig. Fanns ca 2 spel som jag verkligen ville spela, och ett par stycken som såg intressanta ut.

Medlem
Skrivet av darfvajder:
Skrivet av Jh:

Trist att säga men.. listan är rätt så tråkig Blir nog vänta ett bra tag om Ps3 hittar hem till mig.. om det gör det alls.
Priset får det sänka 50% (minst) och ta fram några riktigt tunga titlar.
Risken är väl att när det är dags så ligger kära PC:n hästlängder före igen.

jag tycker också den är rätt trist , men ett spel jag tycker dom verkligen har glömt är lord of the ring the white council , blandning mellan gothic 3 och oblivion ungefär fast i sagan om ringens vackra midgård , kan bli en riktig hit !

För det första är The White Council inte exklusivt för någon platform och för det andra så ligger på is för tillfället.

Att det ska vara så svårt för folk att förstå att de här "hetaste spel"-listorn för PS3 och 360 som FZ har lagt upp endast gäller spel exklusiva för vardera konsol.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Vart fan är nya final fantasy på listan?


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem
Skrivet av snyft:

Vart fan är nya final fantasy på listan?

Läste du ens artiklen?

Jag håller fortfarande i mig, jag väntar tills PS3:an har gått ner till ett acceptabelt pris och tills det har kommit fler "måste ha"-titlar. Så ingen införskaffning av PS3 tills 2009

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Killzone 2 ska bort, spelet förtjänar ingen hype efter föregångaren och "gameplay" CGI filmen.

När ska folk fatta att "gameplay" filmen bara va en trailer, precis som MotorStorm trailern. Jag tvekar inte på att Killzone 2 kommer vara väldigt likt de som visades upp, då va grafiken bara drömmar men nu är det inget speciellt, en aning snyggare än GoW. Det enda jag vill ha bort på listan är SingStar, annars så va det i princip min önskelista till PS3.

Medlem

MGS4 och killzone 2 osm är intressanta, resten är inte intressant.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Metal Gear Solid är överskattat!

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Killzone 2 ska bort, spelet förtjänar ingen hype efter föregångaren och "gameplay" CGI filmen.

När ska folk fatta att "gameplay" filmen bara va en trailer, precis som MotorStorm trailern. Jag tvekar inte på att Killzone 2 kommer vara väldigt likt de som visades upp, då va grafiken bara drömmar men nu är det inget speciellt, en aning snyggare än GoW. Det enda jag vill ha bort på listan är SingStar, annars så va det i princip min önskelista till PS3.

Saken med Killzone 2-"trailern" var ju att det sades av utvecklarna själv att det var ingame och det är så spelet kommer se ut. Sades även något liknande om MotorStorm-trailern också.

Rätta mig om jag har fel, men skulle inte MGS2 vara det sista spelet i serien? Likaså MGS3, när det begav sig?

Medlem
Skrivet av Kovski:

Saken med Killzone 2-"trailern" var ju att det sades av utvecklarna själv att det var ingame och det är så spelet kommer se ut. Sades även något liknande om MotorStorm-trailern också.

Jag tycker faktiskt att MotorStorm ser ut som trailern ingame. Antar att det i princip är likadant med Killzone 2.

Medlem

har crash bandicoot slutats göras=?


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem
Skrivet av dullen:

Metal Gear Solid är överskattat!

Nej.

Medlem
Skrivet av dullen:

Metal Gear Solid är överskattat!

Håller med helt å hållet.

Inaktiv

Heavenly Sword!! GE MAJ!!
trevligt att se en lista på fragzone som inte har 10 av 10 Mario titlar i sig (Wii listor t ex)

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Killzone 2 ska bort, spelet förtjänar ingen hype efter föregångaren och "gameplay" CGI filmen.

När ska folk fatta att "gameplay" filmen bara va en trailer, precis som MotorStorm trailern. Jag tvekar inte på att Killzone 2 kommer vara väldigt likt de som visades upp, då va grafiken bara drömmar men nu är det inget speciellt, en aning snyggare än GoW. Det enda jag vill ha bort på listan är SingStar, annars så va det i princip min önskelista till PS3.

Vaddå fatta? TRO på deras lögner om att det var ingame? det är inget folk behöver "fatta", det var en ren lögn från sonys sida. Var aldrig snack om någon CGI "trailer" för att visa hur spelet skulle se ut som med Halo 3 trailern.

p.s bara kolla på gundam trailern som också var ingame som alla fanboys köpte. Och det vet ju vi hur det slutade så säger bara hypa inte killzone 2.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Killzone 2 ska bort, spelet förtjänar ingen hype efter föregångaren och "gameplay" CGI filmen.

När ska folk fatta att "gameplay" filmen bara va en trailer, precis som MotorStorm trailern. Jag tvekar inte på att Killzone 2 kommer vara väldigt likt de som visades upp, då va grafiken bara drömmar men nu är det inget speciellt, en aning snyggare än GoW. Det enda jag vill ha bort på listan är SingStar, annars så va det i princip min önskelista till PS3.

Vaddå fatta? TRO på deras lögner om att det var ingame? det är inget folk behöver "fatta", det var en ren lögn från sonys sida. Var aldrig snack om någon CGI "trailer" för att visa hur spelet skulle se ut som med Halo 3 trailern.

p.s bara kolla på gundam trailern som också var ingame som alla fanboys köpte. Och det vet ju vi hur det slutade så säger bara hypa inte killzone 2.

Uhm, det var sony som inte sa att det INTE var ingame...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av ScarFace:

har crash bandicoot slutats göras=?

Kan ju alltid hoppas...

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av ScarFace:

har crash bandicoot slutats göras=?

Kan ju alltid hoppas...

Crash Bandicoot är min favorit spelserie ditt as :D.

ScarFace, we'll wait and see :D.

Inaktiv

Svårt att säga va när spelen inte släppts än?

Medlem
Skrivet av dullen:

Metal Gear Solid är överskattat!

Skrivet av ZereCool:

Håller med helt å hållet.

Noterar att båda saknar sjätte generationens #1 konsoll. Avundsjuka för att ni inte kunnat spela de andra mästerverken?


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Nästa Ratchet & Clank som Insomiac utvecklar atm?

12
Skriv svar