Svart Xbox 360 på gång?

Robot
Medlem
Svart Xbox 360 på gång?

Är ju inte så svårt att plocka fram spray flaskan och fixa egen svart modell


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Det var ett dev kit.

"TweakTown is reporting that the rumor of a black Xbox 360 is true because they've viewed a black Xbox 360 at the Taipei game show very recently. What they failed to understand was that it was a DEVELOPMENT KIT only and far from a retail unit."


signatur

Working as intended.

Medlem

Äh, det finns massor med nya skal att köpa till 360. Har själv funtat på att köpa ett som matchar resten av hemmabion bättre.

http://www.console.se/xbox360/tuningfaceplate/

Medlem

Jag fattar inte det här med att man kan ha sju handkontroller till PS3. Hur delar dom upp det på skärmen? Måste ju bli JÄTTE små rutor.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Ok ok ok låt mig vara den första:

Jäkla wannabe PS3

(Ironi för er alla som tog åt er)


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem
Skrivet av Boomer:

Jag fattar inte det här med att man kan ha sju handkontroller till PS3. Hur delar dom upp det på skärmen? Måste ju bli JÄTTE små rutor.

Lär ju vara till t.ex. frågesport spel eller dylikt där 7 dosor kan användas, och det är ju då knappast SixAxis utan special dosor för spelet. Som det där Quiz spelet till PS2.

Mr.Bravo försvinner inte garanti om man plockar bort hela skalet för att sätta på ett eget?


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Så snyggt var det inte med svart iaf..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Boomer:

Jag fattar inte det här med att man kan ha sju handkontroller till PS3. Hur delar dom upp det på skärmen? Måste ju bli JÄTTE små rutor.

Jag tror nog att det är mer tänkt för sportspel, turbaserade spel och partyspel, FPS spel alltså fortfarande bara stödja 4 player på split-screen. Och enligt mig så passar inte 360n i svart, den har inte designen för att vara svart.

Edit: Och BTW så har väl MS sagt att en HD-DVD aldrig kommer finnas inbyggt i en 360 och att det inte finns planer på att bygga in en HDMI-port?

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Mr.Bravo försvinner inte garanti om man plockar bort hela skalet för att sätta på ett eget?

Jo det gör det, så det är alltså en risk man får ta om man vill byta skal. Fast du kan ju byta faceplate och även sätta dit heltäckande klistermärken, vilket kanske inte är lika snyggt men det är iaf nånting.

Medlem

gogo HDMI yeees nice. Funderar på att köpa en då faktiskt.

Medlem

hoppas dom kör på samma multikontakt och en HDMI kontakt till den så vi som redan har en box kan köpa till


signatur

-| Spel ska köpas inte stjälas |-

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Boomer:

Jag fattar inte det här med att man kan ha sju handkontroller till PS3. Hur delar dom upp det på skärmen? Måste ju bli JÄTTE små rutor.

Jag tror nog att det är mer tänkt för sportspel, turbaserade spel och partyspel, FPS spel alltså fortfarande bara stödja 4 player på split-screen.

Har ifs för mig att det ska gå att koppla in PS3 på två st tv-apparater om man skulle vilja..
Då skulle även splitscreen funka..

För övrigt tänker jag bara på den första xboxen när jag ser den svarta 360:n och den va inte så jävla snygg..

Medlem
Skrivet av Mahone:

Jag tror nog att det är mer tänkt för sportspel, turbaserade spel och partyspel, FPS spel alltså fortfarande bara stödja 4 player på split-screen.

värt att köpa 7 kontroller för ett turbaserat spel...

Medlem

Man kan inte ha 7 kontroller till PS3. Man kan ha 7 bluetoth saker, varav 4 kan vara kontroller.

Och varför pratar ni om PS3 här ???

Medlem

Way to go OT people

Medlem

Den "svarta" 360n som syns på bilderna är en målad vit fyi.
Kolla noga så syns det tydligt.

Inaktiv

Det sägs att Australienska affärer ska ha fått telefonsamtal från Microsoft där MS ska ha sagt till dem att göra plats i hyllorna för dessa svarta 360's med 120Gb och HDMI anslutning. Dessa svarta lådor skall dessutom vara tillgängliga lagom till PS3 släpps i Australien (samtidigt som i Europa).

Flera rykten

1
Skriv svar