Enemy Territory: Quake Wars förkollat

Robot
Medlem
Enemy Territory: Quake Wars förkollat

VIll ha!

Medlem

Me 2!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

haha jordbävnings krig.... när kommer detta? väntat ett tag...
fördelen är juh att jag hinner skaffa en bra dator


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Medlem

verkar bli överlägset public-lir. automatiskt ordersystem som säger exakt vart ens klassbaserade skills behövs mest för tillfället.
enda som verkar saknas är ett squadsystem á la BF2/2142. ett bättre sätt att samarbeta utan att sitta över venten/TS kan bli svårt att komma på, men jag hoppas splash damage lyckas.

Medlem

me want now... NOW!


signatur

Nämen!

Medlem

Visst är jordbävningskrig är lite fyndigt. Men det är inget earth i quake wars så om man skall vara petig är det en felaktig översättning.
Quake = bävar, vara rädd, darra + krig blir inte en lika rolig titel dock.

Jag hoppas också på detta spelet, vanliga ET var ju skitkul att spela online så detta blir förhoppningsvis minst lika bra.

Medlem

skvättskador och darrkrig...

Inaktiv

Undrar när ordet förhandstittat kommer användas. Eller förkollat har tagit över helt och hållet. Antar det drog ut förhandstittat på gatorna och sköt deti nacken.

annars så får vi se om quake wars är något att ha. Jag är neutral i frågan. Hoppas man för mycket skiter sig oftast allt


signatur

Jag är Dice. Jag har bara ett ofrivilligt konto sen en förvirrad FZ-registrering.

Medlem

Hoppas verkligen på det här spelet, både public och clanwars.

Fast dom har ju verkligen polerat på det.. jävligt länge ><
Geif Demo! =D
Eller release datum


signatur

Bara gör det.

Medlem

eller varför inte spelet?


signatur

Nämen!

Inaktiv

Väldigt fint, kan till och med få mig att spela i clan igen. Infiltrator ftw.

Medlem

Hej då buggiga BF2142, hej QuakeWars

Inaktiv

och förhoppningsvis även "Hejdå modhat, hej modvänlighet!"


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
1
Skriv svar