Tre bilder från BioShock

Robot
Inaktiv
Tre bilder från BioShock

Beilder.


signatur
Medlem

Bloom Bloom Bloom Bloom !


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Bloom men ingen AA som vanligt. Jag tror att Bioshock tillsammans med Stalker (om de fixar stabiliteten) och Crysis kommer bli några av årets stora FPS.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Behagligt obehagligt.


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem
Medlem

Det här spelet verkar kunna bli nåt stort...hoppas inte det faller platt

Medlem

Ooh, ball pianist (stavning? ser fult ut sådär iaf ><) på andra bilden.

Medlem

Min dator kommer att kollavippen på stampen =(

Medlem

Bara jag som tyckte bilderna var typ... riktigt dåliga? Spelet ser hur sunkigt ut somheslt på de 3 sista bilderna. All denna bloom...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Bara jag som tyckte bilderna var typ... riktigt dåliga? Spelet ser hur sunkigt ut somheslt på de 3 sista bilderna. All denna bloom...

Nej, inte bara du. Det ser för plastigt och onaturligt ut.

Medlem
Skrivet av Gamblor:
Skrivet av Wardancer:

Bara jag som tyckte bilderna var typ... riktigt dåliga? Spelet ser hur sunkigt ut somheslt på de 3 sista bilderna. All denna bloom...

Nej, inte bara du. Det ser för plastigt och onaturligt ut.

Just det tänkte jag inte så mycket på men allt bloom, skumme effekter (de 2 snubbarna som gör... nått) osv. Ser rätt B ut, men men. System Shock är grymt bra så man kan ju hoppas.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Ser coolt ut tycker jag :). Lite plastigt kanske, men fortfarande coolt

Medlem

Bloom långt in i förbannelsen... men det kan bli bra ändå.

Medlem

Har aldrig gillat denna överdriviga ljus effekt kolla bara på pijanot ser hemskt ut är som om dom försöker göra det så ljust så man inte ska kunna se vissa texturer

KoP
Medlem

Gaah, avskaffa all form av ljussättning i spel och gå tillbaks till hur det såg ut 1994 så kanske folk slutar klaga.. nej.. då ser d ju för basic och simpelt ut för folk. Det är en balansgång tyvärr och 100% av alla spelare kan inte göras nöjda. Det bästa vore kanske om speltillverkarna införde options på varenda spel som innehåller någon form av avancerad ljussättning där spelaren med millimeterprecision själv kan ställa in hur han/hon vill ha ljussättningen i sitt spel? :0

Medlem

bilderna är inget vidare, men filmerna är väldigt bra


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av KoP:

Gaah, avskaffa all form av ljussättning i spel och gå tillbaks till hur det såg ut 1994 så kanske folk slutar klaga.. nej.. då ser d ju för basic och simpelt ut för folk. Det är en balansgång tyvärr och 100% av alla spelare kan inte göras nöjda. Det bästa vore kanske om speltillverkarna införde options på varenda spel som innehåller någon form av avancerad ljussättning där spelaren med millimeterprecision själv kan ställa in hur han/hon vill ha ljussättningen i sitt spel? :0

Som i DD Online med andra ord. Sånt vill vi ha


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Jag tror det är det enkla faktumet som alltid varit, saker och ting ser oftast bäst ut, när man spelar själv eller en film visar.
I och med dagens alla effekter tror jag allting ser snyggare ut i rörelse.


signatur

Nämen!

Medlem

Håller med kommentarena om bloom etc.

... men måste säga att designen är ju fantastisk fortfarande. Känns skum och instängd redan på screenshotsen.

Medlem

Kanske bara är bilderna? Jag menar, spelet ser juh helsnajs ut i ingame filmer.

1
Skriv svar