Nya bilder från Command & Conquer 3

Robot
Medlem
Nya bilder från Command & Conquer 3

ska fan bli kul att spela detta!


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Suck.. jag är så innerligt trött på flerhuvade monster och laserstrålar. Jämt, överallt och i varje spel. Kan man inte skapa ett C&C-spel med vanliga militärer?


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Min bror är helt galen i Command & Conquer. Han har alla spelen (köpt separat och inte med boxen) förutom själva första spelet som hette "Command & Conquer". Spel serien är en klassiker med sina härliga B skådespelare i filmsekvenser. Det kanske är orealistiskt och lite dålig story men själva spelet är av högsta klass! Riktigt roligt strategi spel! Jag tror jag älskar varenda en av dom spelen jag också. Hoppas EA Games inte förstör denna vackra serie med detta spel! Annars finns nog inte EA mer efter min bomb som är inriktad mot deras HQ (Självaste Kane har gett mig ordern att avfyra den om spelet skulle suga.).

"Kane lives in death!"


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Jag tänker på bara på en sak när jag ser denna bilden:

"pew pew pew!"

Medlem
Medlem

verkar coolt, lite segt med aliens dock...

Medlem

Tycker att ALLA bilder från pc versionen ser kladdiga ut. Och med det menar jag inte att dom är sparade i lågupplösta jpg bilder utan att det är inzoomat, och massa gubbar och laserstrålar över allt. Inget som lockar precis. Xbox 360 versionen ser mer intressant ut.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Är det inte GDI och NOD man ser sida vid sida fightandes mot Aliens?

[http://www.fz.se/bildarkiv/image.php?id=40114]

Medlem
Skrivet av Guran:

Är det inte GDI och NOD man ser sida vid sida fightandes mot Aliens?

[http://www.fz.se/bildarkiv/image.php?id=40114]

Ser så ut.

Medlem

Vad är detta nu då? Monster o skit? Ge mig red alert!

Medlem

Sämst, designade, aliens, nånsin. Får väl se om det slår Supreme Commander, i annat fall skaffar jag det bara för att se film sekvenserna.

Inaktiv

tycker det blev för mycket laser i spelet!

Medlem

Luktar mjölkning... Först slåss man mot NOD/GDI halvägs in kommer aliens dom slår samman sina resurser. Allt slutar med en cliffhanger som tillåter x antal tillägg/uppföljare som säkert kommer komma i tätföljd..

Japp! C&C i episod form. Eller varför inte World of C&C.

Medlem

Är det bara aliens som har laser?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Kommer bli giganternas kamp om 2007 års RTS mellan det här och Supreme Commander.

Men det ska till ett mirakel om C&C3 ska vinna.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Laser laser laser... monster monster monster.... Skärp er i spelbranschen! Vi vill inte BARA ha sådana spel! Jesus!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Flakmonkey
Skrivet av SgtKelly:

Kommer bli giganternas kamp om 2007 års RTS mellan det här och Supreme Commander.

Men det ska till ett mirakel om C&C3 ska vinna.

Tror nog det beror lite på hur man räknar... jag menar C&C säljer ju bra hur bra spelet än är känns det som, så jag tror nog att det har en väldigt bra chans att knäcka SC när det gäller rena försäljningssiffror... om man däremot går efter "kvalitet" och vad hardcorestrategispelarna säger så lär C&C får det svårt

Skrivet av Deathwisher:

Laser laser laser... monster monster monster.... Skärp er i spelbranschen! Vi vill inte BARA ha sådana spel! Jesus!

Det lustiga är ju att såna som jag, som vill ha scifi och monster, tycker att det bara släpps en massa WW2-spel och andra "realistiska" teman... vore intressant med en statistisk sammanställning

Inaktiv

alla lag har laser som jag har sett och det är väldigt dåligt blir för mycket laser i spelet

Medlem

Gillade mest Red Alert delarna av C&C, men detta kan nog vara kul.. annars kan man alltid fuska sig igenom för att se filmsekvenserna ^^

Medlem
Skrivet av Deathwisher:

Kan man inte skapa ett C&C-spel med vanliga militärer?

Förmodligen så kommer Red Alert 3 att komma nån gång, nu när dom har en ny motor och allt så kan de kanske bara ta ett år från de att detta släppts. Själv så har jag förbokat CE-versionen av detta, så nu är de bara att vänta till slutet av nästa månad.

Inaktiv

Som jag sagt innan och kommer säga igen. Detta spelet blir säkert roligt men just nu så ser det bara för jävla rörigt ut på bilderna, tyvärr.


signatur

"We are the knights who say NI!"

Medlem

Störande att dom alltid kör med inzoomade bilder med massa effekter och skit etc.... för mig får det motsatt effekt ser bara rörigt ut och grafiken ser sämre ut med inzooming. >_<

Men av de ingame multiplayer filmer jag sett så ser det bättre ut som tur är.

Medlem

Hmm det är alltså filmsekvenser med? Isf kanske det är värt för det. Ser ingen större skillnad mellan versionerna dock, men det väntade jag mig inte heller.

Medlem

När ska folk lära sig att omgwtflazerpewpew är framtiden i en ask

Iaf. vad mänskligheten tror.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Skrivet av SgtKelly:

Kommer bli giganternas kamp om 2007 års RTS mellan det här och Supreme Commander.

Men det ska till ett mirakel om C&C3 ska vinna.

Supreme commander kommer inte ha en suck emot C&C 3! Kane lives in death, Kane lives in death.....KANE LIVES


signatur
Medlem

ghaa..intre mer aliens. People, i wanna kill people!! Not fooking aliens ^^

Medlem

men, lite synd, jag vill ha mera C&C värld, alltså mera "riktiga" vapen och tanks, inte ett till Earth2150.

C&C och RA1/2. den värdlen, ahh så underbar, jag bara älskar det så hårt hoppas det kommer


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Jag har precis varit på Webhallen och införksaffat mig C&C The First Decade för 99 spänn! Som lite uppvärmining inför C&C 3. Har tappat bort mina fina orginal skivor från de första C&C spelen. Så nu jävlar blir det Command & Conquer till ögonen gråter! Min favoritspelserie någonsin.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Red Alert 2 med Yuris Revenge är nog fortfarande de bästa CnC-spelen imo.

Detta blir nog intressant att spela när det väl kommer iaf, kommer kännas skönt att äntligen få en fortsättning på storyn efter Firestorm


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

12
Skriv svar