Nya bilder från The Godfather: Blackhand Edition

Robot
Medlem
Nya bilder från The Godfather: Blackhand Edition

Mafia äger detta spelet.

Medlem

SÅ sant, så sant. Mafia är i särklass det bästa mafia spel som någonsin skapats. Längtar efter 2:an...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Skrivet av redmac:

SÅ sant, så sant. Mafia är i särklass det bästa mafia spel som någonsin skapats. Längtar efter 2:an...

Mafia suger man kan ju inte göra nånting i den stängda staden


signatur
Medlem

Det jobbiga med Mafia var att det tog så JÄVLA lång tid att åka någonstans. Sjukt irriterande när man dog och fick åka 10min bara för att få göra uppdraget igen.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Mafia suger man kan ju inte göra nånting i den stängda staden

Mafia suger INTE!

Ontop: fruktansvärt ful grafik! och Wii ska kallas next gen.. pff


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Mafia suger man kan ju inte göra nånting i den stängda staden

Mafia suger INTE!

Ontop: fruktansvärt ful grafik! och Wii ska kallas next gen.. pff

Grafiken var ok, och vart har dom skrivit att Wii är "Next-gen" ? Enda "Next-Gen" med Wii är dess revolutionära kontroll-enhet. Nintendo har aldrig tänkt sig tävla med Xbox 360/PS3 med Wii-grafiken.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Jag hade kul i ungefär en vecka eller så med vanliga The Godfather till PC. Alltså, spelet hade ju uppenbarligen vissa kvalitéer, iom att jag inte slutade lira, men samtidigt så kändes det som ett sånt där spel som man tänker "jag kommer typ aldrig starta det igen" om.

Det var skoj dock att man kunde göra en helt egen spelkaraktär, typ som i Oblivion eller Sims, hehe.

Helt okej spel, men inget som jag tror skulle vara värt att göra en Blackhand Edition på, haha.

Medlem
Skrivet av Laxen:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Mafia suger man kan ju inte göra nånting i den stängda staden

Mafia suger INTE!

Ontop: fruktansvärt ful grafik! och Wii ska kallas next gen.. pff

Det roliga är ju att 360 och PS3 versionen av Gudfadern ser lika kassa ut dom med.
EA är så jävla sorliga.

Inaktiv
Skrivet av Latex:
Skrivet av Laxen:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Mafia suger man kan ju inte göra nånting i den stängda staden

Mafia suger INTE!

Ontop: fruktansvärt ful grafik! och Wii ska kallas next gen.. pff

Det roliga är ju att 360 och PS3 versionen av Gudfadern ser lika kassa ut dom med.
EA är så jävla sorliga.

Ja eller hur, jämför t.ex Godfather till 360 och kom sen tillbaka och berätta för oss att det ser lika dåligt ut som detta.

Medlem

Det ser åtminstånde lika dåligt ut på PC. Så jag har ingen anledning till att inte tro på Latex i detta fallet. Sen så är Mafia i min mening ett av de bästa spelen som någonsin gjorts.

Medlem

Mafia ligger lätt bland top 5 bästa spel som gjorts. Musiken, miljön, storyn, känslan, allt var perfekt! JAg är delad om en uppföljare... Det kan inte bli lika bra men jag vill samtidigt ha mer av den varan!

Godfather är ett ok spel, jag tycker det är lite kul att känna igen så mycket från filmerna och spela en "bakomliggande" roll.


signatur

- r4z0r -

Medlem
Skrivet av Laxen:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Mafia suger man kan ju inte göra nånting i den stängda staden

Mafia suger INTE!

Ontop: fruktansvärt ful grafik! och Wii ska kallas next gen.. pff

Iofs så har ingen sagt att "Next Gen" endast handlar om grafik.. :$

Medlem

*Plingelingelingeling*

Titta alla barn, mjölkbilen!

Medlem
Skrivet av Latex:

Det jobbiga med Mafia var att det tog så JÄVLA lång tid att åka någonstans. Sjukt irriterande när man dog och fick åka 10min bara för att få göra uppdraget igen.

Typ som i WoW..
Där det tar nästan 20min att flyga mellan vissa ställen. ;-D

1
Skriv svar