Nya bilder från Metal Slug Anthology

Robot
Medlem
Nya bilder från Metal Slug Anthology

Ok att pixliga spel har sin charm men den tiden känns vara förbi nu. Men förmodligen så skaffar man väl detta, vet fan inte hur många 5or man slösat på Metal Slug-maskinerna

Medlem

Vafals?!
Det ska ju vara pixlat, annars så missar man ju hela arkadkänslan


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Kan inte något sådant här komma till PSPn?

Medlem

Kul!
Grymt bra spelserie ju!


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem
Skrivet av Svartsmurfen:

Vafals?!
Det ska ju vara pixlat, annars så missar man ju hela arkadkänslan

Men nu är ju inte de här arkad utan till Wii, och då kan man lika gärna jämna ut texturerna och ge spelet en högre upplösning, blir ju liksom inget nytt annars.

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Svartsmurfen:

Vafals?!
Det ska ju vara pixlat, annars så missar man ju hela arkadkänslan

Men nu är ju inte de här arkad utan till Wii, och då kan man lika gärna jämna ut texturerna och ge spelet en högre upplösning, blir ju liksom inget nytt annars.

Nej, halva Metal Slug för mig är den toksköna designen som helt hade försvunnit med högupplöst grafik.
Det ska vara pixligt.

Inaktiv
Skrivet av Philip:

Kan inte något sådant här komma till PSPn?

Metal Slug Anthology kommer på PSP och PS2.

Medlem
Skrivet av Latex:
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Svartsmurfen:

Vafals?!
Det ska ju vara pixlat, annars så missar man ju hela arkadkänslan

Men nu är ju inte de här arkad utan till Wii, och då kan man lika gärna jämna ut texturerna och ge spelet en högre upplösning, blir ju liksom inget nytt annars.

Nej, halva Metal Slug för mig är den toksköna designen som helt hade försvunnit med högupplöst grafik.
Det ska vara pixligt.

Hör hör!
Precis så är det


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Jag gillar verkligen dessa spel men bilderna ser ju ut som om de vore från mobiltelefon-versioner.

Medlem

Klagar ni på grafiken? Metal Slug-serien har ju bland de snyggaste 2D-grafiken i världen!


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Åtskilliga timmar? Jojo, det tar ju en hel HALVTIMME att klara ett Metal Slug-spel!


signatur

"When corporations create the music we all lose."

1
Skriv svar