Close Combat: Cross of Iron plåtat

Robot
Medlem
Close Combat: Cross of Iron plåtat

Bra Bra Bra!!! Älskar serien! Realism FTW!


signatur
Medlem

CC2 - a bridge too far är fortfarande det bästa bland cc spelen


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

MYCKET intressant. Inget jävla 3D-trams heller. CC5 och dess moddar har hållit ett bra tag, men det är alltid kul med nya grejer

Medlem

YAY! fan va najs =D


signatur

Johan Pilestedt

Medlem
Skrivet av RedRiver:

Bra Bra Bra!!! Älskar serien! Realism FTW!

Combat Mission > Close Combat


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Fasen vad kul att den här gamla serien fortfarande lever. Man körde sig ju blodig på 3'an
Dom verkar ju också bevara meny/order systemet. Det här ska bli jäklit kul att följa


signatur

Jäh!

Medlem

Hmm, har jag missuppfattat nyheten eller skulle inte detta var bilder från nya CC. Detta är ju CC3

Medlem

otroligt bra spelserie, älskade invasion normandy

Medlem
Skrivet av Kolli:

Hmm, har jag missuppfattat nyheten eller skulle inte detta var bilder från nya CC. Detta är ju CC3

Cross of Iron är en nyutgivning av CC3 med begränsade förbättringar.

Medlem

Ehh...... fin graffe. Precis som de gamla. Ska man betala för detta???? De kan väl åtminstone uppgradera liiite.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Varför måste det vara så fruktansvärt fult?

Medlem

CC3 är den bästa i serien enligt mig. Skulle vilja se uppdaterad grafik.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

skit, hade hoppas på en uppföljare som skulle vara lika snygg som Company of Heroes.
Älskar spelserien, men fucks sake, dåtidens grafik håller inte i ett spel idag imho.

Inaktiv
Skrivet av Dinskugga:

CC2 - a bridge too far är fortfarande det bästa bland cc spelen

Instämmer, spelade det igen för bara nåt halvår sen =D

Skrivet av Deathwisher:

Ehh...... fin graffe. Precis som de gamla. Ska man betala för detta???? De kan väl åtminstone uppgradera liiite.

Om jag får lika bra spelbarhet som innan betalar jag för det, grafiken spelar ingen roll alls. Stick tillbaka till CS:P


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Deathwisher:

Ehh...... fin graffe. Precis som de gamla. Ska man betala för detta???? De kan väl åtminstone uppgradera liiite.

Om jag får lika bra spelbarhet som innan betalar jag för det, grafiken spelar ingen roll alls. Stick tillbaka till CS:P

Cs ser ju skit ut, så det argumentet funkar inte.

Dom borde ha fixat till grafiken, 3d kunde dom gott strunta i, hade räckt med högupplöst 2d.

Medlem

[quote=dofilusåkaffe]

Skrivet av Deathwisher:

Om jag får lika bra spelbarhet som innan betalar jag för det, grafiken spelar ingen roll alls. Stick tillbaka till CS:P

Det var ju moget sagt..... *suck*

Inaktiv

äh, möjligheterna ligger i 3d. Förstår inte varför alla måste vara så retro-konservativa och tycka att 2d är så superbra. Om man gillar realism så borde man ju gilla 3d, för världen är ju knappast i 2D.

Men det verkar vara trendigt nuförtiden bland spelare att gilla de gamla 2D graffemotorerna för bara den sakens skull.

Medlem

Haha, ja det är för jävla fult, men OJ! vad kul det är.

Kommer ihåg hur det var när jag och polarna körde CC Multiplayer, struntade helt i reglerna för kartan och hittade på egna.

Prova tex. nån gång att ge den tyska spelaren en Tiger och dom allierade 3 st. bazooka team i en stadsmiljökarta. Tar man kål på Tigern vinner Allierade, dör alla bazooka snubber vinner tyskarna...

Sjukt roligt.


signatur

---
Boo!

Medlem

Vad är det för förbättringar?

Skall jag återinstallera CC3 istället för att köra Cross of Iron.

Vad är Cross of Iron egentligen?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Vad är Cross of Iron egentligen?

Tja... en utmärkelse? Järnkorset!

Iofs, tror knappast det är det du menade!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Nej... med tanke på namnet på tråden jag postade i.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Nej... med tanke på namnet på tråden jag postade i.

Umm..ja..men det är ju det dom syftar på i namnet på spelet också ju


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ericzeppe52:

äh, möjligheterna ligger i 3d. Förstår inte varför alla måste vara så retro-konservativa och tycka att 2d är så superbra. Om man gillar realism så borde man ju gilla 3d, för världen är ju knappast i 2D.

Men det verkar vara trendigt nuförtiden bland spelare att gilla de gamla 2D graffemotorerna för bara den sakens skull.

hahaha, du måste skämta. tänk igenom vad du skrev en gång till.

att världen är i 3D har väl ingenting med realism att göra, det beror ju helt på hur du presenterar saken. hoppa i en helikopter och stig lite och se hoppsan, nu är allting isometriskt!

1
Skriv svar