Folk Får Fräcka Fingret

Folk Får Fräcka Fingret

I våras köpte jag en digitalkamera för över fyra tusen. Det kan tyckas vara lite mycket, men jag hade ett fantastiskt fotoprojekt för ögonen och jag visste att bara en otrolig mängd megapixlar skulle kunna göra mina visioner rättvisa. Det här skulle ju faktiskt bli min stora stund som fotograf. Mitt Magnum Opus, if you will.

Och nu är det slutfört.

Jag kallar det:

Johan Martinsson sträcker ut sitt långa vackra - men ack så fräcka! - finger mot nära, kära samt några till.

So without further ado:

- Det där var det allra värsta finger jag någonsin sett, tänker Fredrik Martinsson.

- Jag vet att jag sett det där fingret någonstans förut, men var? funderar Mats Wall.

- Vad i va FAN är det där för finger? undrar Alfred Holmgren.

- Det där fingret är inte riktigt så PK som jag skulle önska, gråter Tommy Preger.

- Tjenare CP!

- Jag erfar en känsla av upprymdhet, men samtidigt hör jag en liten röst i mitt huvud som skriker: DU HAR BLIVIT VANSINNIG, tänker Jonas Högberg.

- Är det ett fräckt finger du har där eller är du bara glad att se mig? undrar Johan Runemark.

- Jag kommer från Norrland och där betyder det där fingret "Hej kompis!", skrattar Anna Brydsten.

- NEJ, du kan inte få all vår säd! jublar Oscar Scotte och Karl Lundqvist efter ett hårt parti Settlers of Catan.

Den sista bilden kändes som ett bra avslut på den här succéfotoserien, så vi säger så. Tack för att ni hängde med, you've been great!

Er tillgivne:

#blogg

Medlem
Medlem

Not so fun now is it?!

Right back at him!


signatur

Kittens are for real!

Inaktiv

åh, vi borde ju göra det här till en sån oändlig bild! Typ som de här katterna. Alltså, någon tar kort på de görandes fräcka fingret åt Cdammens bild där han gör fräcka fingret åt Johan, sedan tar nästa person kort på när han/hon gör fräcka fingret åt Cdammens bild, osv osv... Jag skulle ta ett kort själv just nu om jag inte nyss packat ner min kamera i min resväska (jag åker till Tokyo imorgon, stress!!).

Oh, smart - fräcka fingret fyra-ever-bilden kan den heta.

Inaktiv

...och så uppdateras den en gång i veckan! fräcka finger-fredag!


signatur
Medlem

viva la fräckfinger!

1
Skriv svar